Познатата история за Пепеляшка ще има нов прочит в проекта на „Дисни пъблишинг“. Компанията обяви нова книжна поредица, която за първи път не е насочена към децата, а към родителите им. „Така е било писано“ (Meant to Be) ще пресъздаде в съвременна светлина класическите принцеси на „Дисни“, като едно от основните послания от приказките също ще бъде осъвременено – принцесата не е добре да стои и чака да бъде открита от принца.

„Ако обувката пасва“ е романтично-комедиен роман, първата книга, която ще постави началото на поредицата, съобщава „Холивуд Рипортър“. Неин автор е Джули Мърфи, автор на романа „Dumplin’“, който е в списъка с бестселъри на „Ню Йорк Таймс“. „Дисни“ и преди са работили с писателката. В момента компания създава адаптация на романа ѝ „Dear Sweet Pea“, която ще тръгне по „Дисни ченъл“.

В „Ако обувката пасва“ главен герой е Синди, която тъкмо е завършила дизайн на обувки и се опитва да вземе в ръце живота си на възрастен. Тя работи при мащехата си, изпълнителен продуцент на любимото американско риалити шоу за запознанства „Преди полунощ“. Изненадващо, в шоуто се отваря място за участник, което незабавно трябва да бъде заето – и Синди решава доброволно да застане пред камерите с надеждата, че популярността ще даде висок старт на кариерата ѝ или поне ще ѝ намери занимание, докато връстниците ѝ подписват договори с популярни модни марки.

Като единствената жена с наднормено тегло в предаването, тя предизвиква голям интерес и много бързо се превръща в икона за нежния пол по цял свят, променяйки нагласите към собствените им тела от негативни в позитивни. В риалити шоуто Синди ще открие не само вдъхновение, но и любов – и научава, че ако обувката не пасва, може би е време тя самата да създаде такава, която ще ѝ стане, гласи синопсисът на книгата.

Премиерата на „Ако обувката пасва“ е на 3 август 2021 г.

Площад Славейков