Ad Config - Website header

 

Article_top

Клуб Z

За пръв път на американския сайт Youtube.com, собственост на Google, му се наложи да смени брояча си заради едно видео. Хитът на корейския рапър Psy "Gangnam style" вече има повече от 2 155 018 583 гледания. Това стана само заради бързата реакция от екипа на сайта. Без нея, броячът щеше да спре на 2,147,483,647.

Промяната се налага, защото досегашният брояч на сайта за видеа е 32-битов. Google обявиха, че са забелязали опасността наскоро, и са взели мерки, инсталирайки 64-битов брояч. За да се наложи той да се смени, едно видео ще трябва да събере 9,223,372,036,854,775,808 - или 9,22 квинтилиона преглеждания.

Хитът на корееца излезе през юли 2012 г., и само за няколко месеца мина 1 милиард гледания. Въпреки че текстът беше неразбираем за по-голямата част от света, специфичният танц от видеото, енергичното и уверено присъствие на пълничкия кореец, и запомнящата се мелодия бързо превърнаха песента и особено клипа към нея в хит. 

Песента бързо навлезе в популярната култура, и дори беше използвана в политически пародии и акции по света. Парчето помогна и на други южнокорейски групи да излязат на световната сцена, и утвърди YouTube като ключово интернет присъствие в музикалната индустрия.

Ако сте го забравили, нека го припомним:

 
Танците на корейския рапър би всички рекорди. Снимка YouTube

За пръв път на американския сайт Youtube.com, собственост на Google, му се наложи да смени брояча си заради едно видео. Хитът на корейския рапър Psy "Gangnam style" вече има повече от 2 155 018 583 гледания. Това стана само заради бързата реакция от екипа на сайта. Без нея, броячът щеше да спре на 2,147,483,647.

Промяната се налага, защото досегашният брояч на сайта за видеа е 32-битов. Google обявиха, че са забелязали опасността наскоро, и са взели мерки, инсталирайки 64-битов брояч. За да се наложи той да се смени, едно видео ще трябва да събере 9,223,372,036,854,775,808 - или 9,22 квинтилиона преглеждания.

Хитът на корееца излезе през юли 2012 г., и само за няколко месеца мина 1 милиард гледания. Въпреки че текстът беше неразбираем за по-голямата част от света, специфичният танц от видеото, енергичното и уверено присъствие на пълничкия кореец, и запомнящата се мелодия бързо превърнаха песента и особено клипа към нея в хит. 

Песента бързо навлезе в популярната култура, и дори беше използвана в политически пародии и акции по света. Парчето помогна и на други южнокорейски групи да излязат на световната сцена, и утвърди YouTube като ключово интернет присъствие в музикалната индустрия.

Ако сте го забравили, нека го припомним:

Коментари

Най

Следвайте ни

 
 

Още от категорията

Анкета

Лично за вас успешна ли беше 2017 г.?