SOpharmacy e любимата марка аптеки на българските пациенти за 2021 г. в тринадесетото издание на единствената потребителска класация у нас „Моите любими марки“.

Сред финалистите в нея се нареждат и собствената марка продукти на SOpharmacy, както и ексклузивният бранд Skincode.

Призът „Любимa аптека“ идва след една от най-предизвикателните години за сектора на грижата за здравето, който беше най-силно засегнат от пандемията от COVID-19. В тази година SOpharmacy утвърди позициите си на предпочитан здравен партньор за българските пациенти, а директният потребителски вот в класацията „Моите любими марки“ потвърждава това.

Зад успеха на SOpharmacy като предпочитана аптека стои цялостното разбиране на бранда за внимание и грижа. То е залегнало във всеки един елемент на концепцията – от начина на изграждане на пространството, през широкото портфолио от продукти, до ролята на фармацевта като доверен консултант, който има експертизата да предостави здравен съвет по редица дискомфортни състояния. Към днешна дата, портфолиото на SOpharmacy надхвърля над 11 000 продуктa на световноизвестни марки и нишови такива, както и над 70 продукта под собствената марка. SOpharmacy e достъпен здравен партньор с над 200 аптеки в 46 града и онлайн на www.sopharmacy.bg.

„Когато преди 6 години представихме концепцията SOpharmacy на българския пазар, си обещахме, че ще работим, за да спечелим доверието на пациентите и да се превърнем в техния предпочитан партньор в грижата за здравето за цял живот. Затова и да получим признанието „Любима аптека“ директно от потребителите, е най-голямата награда за нас. Това е сбъдната мечта, признание за нашите усилия, особено след една толкова предизвикателна година“, коментира Валерия Видулова, Изпълнителен директор Ритейл.