Задържането на лидера на ГЕРБ Бойко Борисов веднага бе използвано и за маркетингови цели. Сайт за бельо пусна във фейсбук страницата си намаление от 20 на сто с промокод BOYKO за сутиени,бикини, чорапи, пижами и нощници.

"Промо кодът е валиден до края на месец март. В случай на по-дълга почивка на бившия ни лидер на топло, е възможно времето на промо кода да бъде удължено", уточняват търговците. 

Маркетинговата стратегия бе похвалена в коментарите. 

 "Откакто сме пуснали публикацията имаме над 100 поръчки с промо кода от мъже и жени. Имаме много поздравления за идеята на лични съобщения. Публикацията те първа набира сила, споделяна е от доста хора, харесвана и обсъждана - коментираха за Клуб Z от Lady.bg. - Ние сме съвсем нов магазин и за нас това е голям капацитет поръчки от 1 публикация. Ако нещата продължават така до края на месеца, ще бъде фурор."

Това не е първият път, когато важни обществени събития се използват от търговци за стимулиране на продажбите на стоки. 

Още преди три години шведската търговска верига IKEA пусна реклама на килим, чието послание веднага буди асоциации с подигравките на ремонта на столичната улица "Граф Игнатиев".

Преди 2 г. пък компанията иронизира българското участие на Венецианското биенале.

Преди четири години представителството на "Ауди" в България намери изключително находчив вариант за реклама на болтовете за джанти на своите коли. Тези болтове станаха особено популярни у нас след инцидента с автомобила на шефа на Върховния касационен съд Лозан Панов, чиито болтове бяха разхлабени.