"Кока Кола" започна да продава прясно мляко в САЩ, за да разнообрази своя асортимент във времена, когато потребителите по цял свят обръщат гръб на газираните безалкохолни напитки.

Млякото, което се продава с бранда Fairlife, е доста по-различно от стандартното, откъдето идва и двойно по-високата му цена. 1,5-литрова опаковка от него струва $4,59, при положение, че средната цена на двулитрова кутия с мляко в Щатите е $2,18, а същото количество органично мляко струва $3,99.

Продуктът съдържа с 50% повече протеини и с 30% повече калций от стандартната напитка. За сметка на това в него няма лактоза, което го прави подходящо за хора с алергия към млечната захар.

То се продава в няколко варианта - с 2% мазнина, обезмаслено и пълномаслено, както и с шоколадов вкус.

Млякото на "Кока-Кола" стана и обект на подигравки, като комикът и тв водещ Стивън Колбер го нарече, "сякаш е издоено от Франкенщайн", заради сложния процес на неговото производство.