Заради усложнената зимна обстановка в цялата страна през последните дни и последвалата липса на електрозахранване в някои райони възникнаха частични проблеми и нормалното функциониране на мрежата на "Мтел" беше нарушено. Затова, компанията ще компенсира засегнатите клиенти от областите Пазарджик, Пловдив, Смолян, Кърджали и Хасково, съобщиха от най-големия мобилен оператор в страната.
Компенсацията за всички засегнати клиенти на договор (частни и бизнес) ще е 50 процента отстъпка от една месечна такса. Клиентите на предплатени гласови услуги ще получат 60 безплатни минути за разговори в мрежата на "Мтел".
Всички клиенти, които ще получат компенсации, ще бъдат уведомени за това от компанията със SMS в следващите дни.
"В момента всички технически екипи на компанията са мобилизирани и продължават да работят за пълно отстраняване на проблемите, възникнали вследствие на обилния снеговалеж и довели до проблеми с комуникацията основно в най-засегнатия от лошото време район на Южна България. Там все още има неработещи базови станции. Всяка базова станция разполага с резервно захранване, което позволява тя да продължи да работи до осем часа след спиране на централното. След този период компанията осигурява дизелови генератори, където е възможно. Заради трудната проходимост и падналите дървета много от местата са недостъпни", уточняват от мобилния оператор.
Подкрепете ни
Уважаеми читатели, вие сте тук и днес, за да научите новините от България и света, и да прочетете актуални анализи и коментари от „Клуб Z“. Ние се обръщаме към вас с молба – имаме нужда от вашата подкрепа, за да продължим. Вече години вие, читателите ни в 97 държави на всички континенти по света, отваряте всеки ден страницата ни в интернет в търсене на истинска, независима и качествена журналистика. Вие можете да допринесете за нашия стремеж към истината, неприкривана от финансови зависимости. Можете да помогнете единственият поръчител на съдържание да сте вие – читателите.
Подкрепете ни