Програмата за реформи в БДЖ бе порязана още на първата цедка!
В събота документът, в който е начертана визията за развитие на жп сектора през следващите 7 години, бе представен пред екипа на Министерството на транспорта, информационните технологии и съобщенията, но там се шокирали от обема и от липсата на елементарна стиковка на предлаганите идеи за реформи.
Във ведомството получили разработка от 600 страници от страна на ръководството на железопътния превозвач, а релсовата компания НКЖИ добавила свои разсъждения на още стотина листа. Така се получила творба, която спокойно може по обем да конкурира "Война и мир". Като количество, не като качество!
Естествено подобен резултат никой не бил склонен да чете и да обсъжда, дори в ресорното министерство. Още повече, че ръководството на НКЖИ се противопоставило остро на предложението на БДЖ да прехвърли на инфраструктурната компания маневрените локомотиви и ревизор-вагоните.
Така в крайна сметка на срещата било решено БДЖ и НКЖИ да подготвят общ документ, който да не е чак толкова огромен. Срокът за изготвянето му е до седмица.
Подкрепете ни
Уважаеми читатели, вие сте тук и днес, за да научите новините от България и света, и да прочетете актуални анализи и коментари от „Клуб Z“. Ние се обръщаме към вас с молба – имаме нужда от вашата подкрепа, за да продължим. Вече години вие, читателите ни в 97 държави на всички континенти по света, отваряте всеки ден страницата ни в интернет в търсене на истинска, независима и качествена журналистика. Вие можете да допринесете за нашия стремеж към истината, неприкривана от финансови зависимости. Можете да помогнете единственият поръчител на съдържание да сте вие – читателите.
Подкрепете ни