Ad Config - Website header

 

Article_top

Клуб Z

През март шефът на Fiat Chrysler Серджо Маркионе е изпратил имейл до боса на General Motors Мери Бара с предложение двете компании да се обединят, пише в. "Ню Йорк Таймс".

Офертата е била отхвърлена, но ясно показва как автогигантите се опитват да се консолидират, за да спестят милиардни разходи, което ще направи продукцията им по-конкурентоспособна.

Още през април Ройтерс съобщи, че Маркионе, който ръководи седмия по големина автопроизводител в света, се оглежда за „супер сливане“, вероятно в САЩ, за да подсили позициите на компанията, като в същото време остави сериозно наследство след изтичането на мандата му в началото на 2019 г.

Но според "Ню Йорк Таймс" предложението на Маркионе не допаднало както на Мери Бара, така и на нейните заместници. Предложението за среща, на която Маркионе искал да бъде обсъдена вероятната сделка, било отхвърлено.

В края на април босът на Fiat огласи идеята, че броят на големите играчи на автомобилния пазар  трябва да бъде намален, след като компанията му обяви по-лоши от очакваните финансови резултати за първото тримесечие.

Маркионе предупреди, че ако нито един от традиционните автопроизводители не обърне внимание на неговото предложение, той ще го адресира към компании от Силициевата долина като Google и Apple, които се опитват да създадат автомобилни алтернативи или системи за споделена собственост на коли.

На 9 май Маркионе каза, че се срещнал с шефовете на Apple и Tesla, но не даде повече подробности.

Според анализатори в скоро време Apple или Google могат да се обърнат към някой традиционен производител на коли, който да им направи по поръчка създаден от тях модел.

Fiat Chrysler е сред най-задлъжнелите компании в автомобилния бранш и едва успява да излезе на печалба в Европа. Маркионе често е критикуван, че вместо да продаде слабо представящият се бранд Alfa Romeo, той се готви да инвестира стотици милиони в съживяване на марката.

 
Серджо Маркионе. Снимка БГНЕС

През март шефът на Fiat Chrysler Серджо Маркионе е изпратил имейл до боса на General Motors Мери Бара с предложение двете компании да се обединят, пише в. "Ню Йорк Таймс".

Офертата е била отхвърлена, но ясно показва как автогигантите се опитват да се консолидират, за да спестят милиардни разходи, което ще направи продукцията им по-конкурентоспособна.

Още през април Ройтерс съобщи, че Маркионе, който ръководи седмия по големина автопроизводител в света, се оглежда за „супер сливане“, вероятно в САЩ, за да подсили позициите на компанията, като в същото време остави сериозно наследство след изтичането на мандата му в началото на 2019 г.

Но според "Ню Йорк Таймс" предложението на Маркионе не допаднало както на Мери Бара, така и на нейните заместници. Предложението за среща, на която Маркионе искал да бъде обсъдена вероятната сделка, било отхвърлено.

В края на април босът на Fiat огласи идеята, че броят на големите играчи на автомобилния пазар  трябва да бъде намален, след като компанията му обяви по-лоши от очакваните финансови резултати за първото тримесечие.

Маркионе предупреди, че ако нито един от традиционните автопроизводители не обърне внимание на неговото предложение, той ще го адресира към компании от Силициевата долина като Google и Apple, които се опитват да създадат автомобилни алтернативи или системи за споделена собственост на коли.

На 9 май Маркионе каза, че се срещнал с шефовете на Apple и Tesla, но не даде повече подробности.

Според анализатори в скоро време Apple или Google могат да се обърнат към някой традиционен производител на коли, който да им направи по поръчка създаден от тях модел.

Fiat Chrysler е сред най-задлъжнелите компании в автомобилния бранш и едва успява да излезе на печалба в Европа. Маркионе често е критикуван, че вместо да продаде слабо представящият се бранд Alfa Romeo, той се готви да инвестира стотици милиони в съживяване на марката.

Коментари

Най

Следвайте ни

 
 

Още по темата

Още от категорията

Анкета

Одобрявате ли предстоящата визита на Румен Радев в Русия?