Суперуспешният бранд Mini, който е под егидата на германския автопроизводител BMW, сменя логото си, съобщиха международните агенции. Двуизмерната графика на новия знак рязко контрастира с 3D-стилистиката на досегашната емблема на премиум марката.

Актуалният графичен знак на автомобилната марка.

"Минималистичният подход за създаването на новото лого съответства с нашите цели за разпознаваемост на марката и може да бъде лесно пресъздаван в различни формати", обясняват от компанията.

Успоредно с новото лого компанията показа и рекламен клип за новия си Clubman, който вече е "почти" стандартен хечбек, и в който присъства новото лого. Предишната концепция на колата беше доста ексцентрична - една врата от страната на шофьора и две врати, едната от които - в умален размер, от страната на пътника. Все пак, задната врата и при новия модел, остава разделена на две части.