Почти две трети от клиентите на БДЖ са недоволни от качеството на обслужване на държавната железопътна компания. Това показва анкета с клиентите, публикувана на сайта на превозвача.
На въпроса "Доволни ли сте от нашите услуги?" отговорите към момента на тази публикация се разпределят така:
Да 33%
Не 65%
Нямам мнение 2%
Анкетата на сайта на БДЖ е качена от месец май т. г. В железопътните интернет форуми традиционно се публикуват седмичните резултати от допитването. В началото положителните оценки са превишавали отрицателните. Към 11 май т. г. резултатът е бил 45% одобрение за услугите на БДЖ срещу 43% неодобрение. След това данните за качеството на обслужване прогресивно се влошават.
Според официалните данни за железопътния трафик в България през първото полугодие на 2015 година хората, използващи услугите на БДЖ са намалели с 1 000 000.
Можете да участвате в анкетата на БДЖ от тук. Въпросът е долу вдясно.
Подкрепете ни
Уважаеми читатели, вие сте тук и днес, за да научите новините от България и света, и да прочетете актуални анализи и коментари от „Клуб Z“. Ние се обръщаме към вас с молба – имаме нужда от вашата подкрепа, за да продължим. Вече години вие, читателите ни в 97 държави на всички континенти по света, отваряте всеки ден страницата ни в интернет в търсене на истинска, независима и качествена журналистика. Вие можете да допринесете за нашия стремеж към истината, неприкривана от финансови зависимости. Можете да помогнете единственият поръчител на съдържание да сте вие – читателите.
Подкрепете ни