Почти две трети от клиентите на БДЖ са недоволни от качеството на обслужване на държавната железопътна компания. Това показва анкета с клиентите, публикувана на сайта на превозвача.

На въпроса "Доволни ли сте от нашите услуги?" отговорите към момента на тази публикация се разпределят така:

 

Да                             33%

Не                              65%

Нямам мнение         2%

Анкетата на сайта на БДЖ е качена от месец май т. г. В железопътните интернет форуми традиционно се публикуват седмичните резултати от допитването. В началото положителните оценки са превишавали отрицателните. Към 11 май т. г. резултатът е бил 45% одобрение за услугите на БДЖ срещу 43% неодобрение. След това данните за качеството на обслужване прогресивно се влошават.

Според официалните данни за железопътния трафик в България през първото полугодие на 2015 година хората, използващи услугите на БДЖ са намалели с 1 000 000.

Можете да участвате в анкетата на БДЖ от тук. Въпросът е долу вдясно.