Ad Config - Website header

 

Article_top

Клуб Z

Министерството на туризма се похвали с нова инициатива, с която ще насърчава вътрешния туризъм. Ведомството на Николина Ангелкова съвместно с някои от големите общини в страната ще стартира билборд кампания, рекламираща забележителностите по места. 

Новината идва само ден след като стенограмата от последното заседание на правителството на 23 декември т. г. разкри остри реплики на строителния министър Лиляна Павлова към Ангелкова. Тя я обвини, че през последната година Министерството на туризма не е направило нищо, за да отрази новите евроизисквания към концесиите на плажовете, които ще влязат в сила напролет.

ПАВЛОВА ОСТРО КЪМ АНГЕЛКОВА: НИКОЛИНА, НЯМАМЕ НИЩО НОВО! 

А Ангелкова се оправдава, че информацията, която ѝ трябва за концесиите, е в Министерството на регионалното развитие и благоустройството. В крайна сметка спорът между двете дами министри е решен благодарение на "мъдростта" на икономическия министър Божидар Лукарски (твърдението е на премиера Бойко Борисов).

Новата идея на министър Ангелкова е на централни места в големите градове да бъдат разположени рекламни визии, които ще рекламират възможностите за туризъм в друга община. Според министерството ѝ така знакови културно-исторически забележителности от един регион ще бъдат представени в друг и ще насърчат хората да пътуват. Билбордовете са с подчертано културно-исторически фокус – средновековната крепост Баба Вида, археологическият комплекс Перперикон, късноантичната крепост Хисарлъка, Бесарбовският скален манастир, Александровската гробница и други.

Министерството на туризма се ангажира с изработването на над 40 билборда, a общините предоставят безплатно рекламно пространство за период от близо 6 месеца. Стартът на кампанията вече е даден, а билбордове ще бъдат поетапно поставени в 11 големи общини – Разград, Русе, Силистра,  Хасково, Видин, Велико Търново, Бургас, Кърджали, Габрово, Монтана и Перник, като на по-късен етап ще бъдат включени и други.

Целта на инициативата е да се популяризират възможностите  за целогодишен отдих у нас. 

За периода януари-октомври 2015 г. броят на реализираните нощувки от български граждани в страната  е над 7 млн., което е с 6,2% повече в сравнение със същия период на 2014 г. Пренощувалите българи са били над 2,8 млн., което е с 8,9% повече от 2014 г., а приходите от нощувките им възлизат на над 260 млн. лв. – ръст от 6,9%.

 
ИКОНОМИКА билборд

Министерството на туризма се похвали с нова инициатива, с която ще насърчава вътрешния туризъм. Ведомството на Николина Ангелкова съвместно с някои от големите общини в страната ще стартира билборд кампания, рекламираща забележителностите по места. 

Новината идва само ден след като стенограмата от последното заседание на правителството на 23 декември т. г. разкри остри реплики на строителния министър Лиляна Павлова към Ангелкова. Тя я обвини, че през последната година Министерството на туризма не е направило нищо, за да отрази новите евроизисквания към концесиите на плажовете, които ще влязат в сила напролет.

ПАВЛОВА ОСТРО КЪМ АНГЕЛКОВА: НИКОЛИНА, НЯМАМЕ НИЩО НОВО! 

А Ангелкова се оправдава, че информацията, която ѝ трябва за концесиите, е в Министерството на регионалното развитие и благоустройството. В крайна сметка спорът между двете дами министри е решен благодарение на "мъдростта" на икономическия министър Божидар Лукарски (твърдението е на премиера Бойко Борисов).

Новата идея на министър Ангелкова е на централни места в големите градове да бъдат разположени рекламни визии, които ще рекламират възможностите за туризъм в друга община. Според министерството ѝ така знакови културно-исторически забележителности от един регион ще бъдат представени в друг и ще насърчат хората да пътуват. Билбордовете са с подчертано културно-исторически фокус – средновековната крепост Баба Вида, археологическият комплекс Перперикон, късноантичната крепост Хисарлъка, Бесарбовският скален манастир, Александровската гробница и други.

Министерството на туризма се ангажира с изработването на над 40 билборда, a общините предоставят безплатно рекламно пространство за период от близо 6 месеца. Стартът на кампанията вече е даден, а билбордове ще бъдат поетапно поставени в 11 големи общини – Разград, Русе, Силистра,  Хасково, Видин, Велико Търново, Бургас, Кърджали, Габрово, Монтана и Перник, като на по-късен етап ще бъдат включени и други.

Целта на инициативата е да се популяризират възможностите  за целогодишен отдих у нас. 

За периода януари-октомври 2015 г. броят на реализираните нощувки от български граждани в страната  е над 7 млн., което е с 6,2% повече в сравнение със същия период на 2014 г. Пренощувалите българи са били над 2,8 млн., което е с 8,9% повече от 2014 г., а приходите от нощувките им възлизат на над 260 млн. лв. – ръст от 6,9%.

Коментари

Анонимен's picture
Анонимен

Зумо

Почивайте в Приморско, заобиколени от мутри, гладни селяндури издигнали прогимназии, чадъри за по 50 лева на ден, отвратителна но пък за сметка на това прескъпа храна, достъп до плажа с колата за по 10 лева (където изобщо има път), дърти спасители дето едвам се доклащат до морето, туби наредени по цели улици за да не можете да спрете и т.н. и т.н. А, и да не забравим - нагли съветски бабички дето смятат че дядовците им са дошли с винтовки. Не благодаря! Предпочитам Гърция!
Анонимен's picture
Анонимен

едни пари...
Анонимен's picture
Анонимен

дрън дрън

стига с тия глупости бе! аман от дежурни "спецове" в туризма, дрънкат глупости за милион туристи по Нова година.
Анонимен's picture
Анонимен

Не виждам билборд с Ларгото, тоз магнит за международния туризъм
Анонимен's picture
Анонимен

MARIA SALVADOR

Ангелкова, Вие и всички Вам подобни! Разберете НАЙ- ПОСЛЕ! Почивката в България е ОГРОМЕН проблем, не защото България не е красива и в нея няма какво да се види. Почивката в България е проблем, защото:
1. Персоналът е в огромната си част ЖЕСТОКО НЕКАДЪРЕН и още толкова жестоко МЪРЗЕЛИВ. Което е ПРЯКА последица от това, че огромната част от българските " работодатели" НЕ влагат пари в персонал, не го обучават, плащат жалки " заплати" и очакват някой да им е " благодарен", че работи за жълти стотинки. И следва логичното и типично по български- за толкова пари, такава работа. Майната им на туристите.
2. Дълбокото убеждение на повечето заети в тази дейност в България, че природата, историческото наследство и културата са достатъчни. Не, не са достатъчни. АБСОЛЮТНО ЗАДЪЛЖИТЕЛНИ са също така чистите чаршафи, квалифицираните работници, владеещи ДОБЪР КНИЖОВЕН БЪЛГАРСКИ, добрите условия в чисто битов план. В тези условия НЕ влизат чалга, мръсотия и всякакви начини за измама на " тъпите" туристи.
3. Огромен проблем е и фактът, че специално по морето всичко живо говори ПЪРВО на руски. България не е руски протекторат. И това отблъсква специално българските туристи. Така че, скъпа Ангелкова, научете се да не правите и невъзможното в опит да измамите хората и може и да се получи нещо. Междувременно- по света има чудесни места за каквато и да е почивка!
Анонимен's picture
Анонимен

Чалга, мръсотия, измами, липсата на елементарно здравеоопазване, липсата на каквато и да е било архитектурна визия създаваща комфорт(а не стряскащи размисли), липсата на спокойни и санитарно добре уредени къмпингзи, където човек може да отиде и с деца, без да бъде преказен от плажно АТВ например, на три метра от брега някакви лумпени с джетове или моторни лодки се опитват да те очистят, фалшиф алкохол, развалена храна. Не благодаря. Съвсем малко по-скъпо, но за сметка на това по-близо до София е Гърция. Разбира се горните проблеми не са непоправими освен архитектурната гротеска, но ще са необходими поне 10-20 години и то при воля за оправянето им. Познавам добре българските институции и не им вярвам. За тях проблемите са манна. По няколко институции са виснали на цицката на обществените проблеми и "оправят" ли "оправят" и така до пенсиониране. Просто оправдаване на заплати.
В и К's picture
В и К
В и К

В и К

Съдържанието може хич да го няма, но затова пък опаковката е прекрасна. Аз на Ангелакова бих и припомнил стихчето на Радой Ралин за закичването с рози на задните части с цел прикриване напластени отходни продукти..

Най

Следвайте ни

 
 

Още по темата

Още от категорията

Анкета