Ad Config - Website header

 

Article_top

Клуб Z

След почти 13 години на пазара, Toyota слага край на своя младежки ориентиран бранд Scion, който е предназначен за американския пазар, но дори и в България могат да се намерят негови представители, внесени от САЩ.

Според статия в CarBuzzard.com, служителите на Scion са били информирани за решението преди днес компанията да направи официално съобщение.

Наскоро компанията лансира в САЩ модела iM, който е европейският Toyota Auris, само че със сменени емблеми, по-агресивна предница, снижено окачване и допълнителни нива на оборудване. А на автосалона в Лос Анжелис през ноември м.г. представи впечатляващия концептуален кросоувър C-HR.

Ръбестият xB е съвременна класика - с малки изменения във външния вид се произвежда от 2003 г.

Последното попълнение - практичният iM отдалечава сериозно бранда от шантавите модели като четвъртития xB, който навремето помогна на компанията да изгради своята идентичност. Въпреки това не може да се каже, че марката е купувана от младежката публика, защото според някои доклади средната възраст на купувачите ѝ е 49 години.

През 2015 г. на американския пазар за продадени само 56 167 Scion-а, като марката е имала своя пик през 2006 г. със 175 000 регистрации.

 
ТЕХНОЛОГИИ 4515246

След почти 13 години на пазара, Toyota слага край на своя младежки ориентиран бранд Scion, който е предназначен за американския пазар, но дори и в България могат да се намерят негови представители, внесени от САЩ.

Според статия в CarBuzzard.com, служителите на Scion са били информирани за решението преди днес компанията да направи официално съобщение.

Наскоро компанията лансира в САЩ модела iM, който е европейският Toyota Auris, само че със сменени емблеми, по-агресивна предница, снижено окачване и допълнителни нива на оборудване. А на автосалона в Лос Анжелис през ноември м.г. представи впечатляващия концептуален кросоувър C-HR.

Ръбестият xB е съвременна класика - с малки изменения във външния вид се произвежда от 2003 г.

Последното попълнение - практичният iM отдалечава сериозно бранда от шантавите модели като четвъртития xB, който навремето помогна на компанията да изгради своята идентичност. Въпреки това не може да се каже, че марката е купувана от младежката публика, защото според някои доклади средната възраст на купувачите ѝ е 49 години.

През 2015 г. на американския пазар за продадени само 56 167 Scion-а, като марката е имала своя пик през 2006 г. със 175 000 регистрации.

Коментари

Анонимен's picture
Анонимен

Франк Лойд Райт

Младите вече са бедни, немат пари за коли.

Най

Следвайте ни

 
 

Още по темата

Още от категорията

Анкета