Ad Config - Website header

 

Article_top

Клуб Z

Tesla показа най-новата си кола - Model 3, с която обещава да вкара сред масите електробомилите с върхови характеристики, пише в. USA Today.

Колата излезе обвита мъгла на сцена във фабриката SpaceX край Лос Анжелис. Шефът на Tesla Илон Мъск обясни, че автомобилът ще бъде 5-местен и ще отговаря на най-високите стандарти за безопасност, както и ще осигурява пробег от 215 мили (около 340 км) с едно зареждане на батерията му.

Въпреки, че техническите данни на Model 3 няма да са на висотата на тези на суперлуксозния Model S, те не са за пренебрегване - колата ще развива от нула до 100 км/час за по-малко от 6 секунди.

Производството на автомобила започва през 2017 г., а неговата цена ще бъде $35 000 - двойно по-малко, отколкото на седана Model 3 и всъдехода Model X. Но това е базовата цена, като в зависимост от допълнителните екстри тя може да стане и доста по-висока.

Дизайнът на новата кола наподобява този на Model S, макар че е с по-агресивен профил и покъса задна част. Model 3 ще предлага два багажника - отпред и отзад. Уредите му ще се управляват с голям LCD дисплей, а стъкленият покрив, който общваща и двата реда седалки, е част от стандартното оборудване.

Автомобилът се посреща с възторг, като вече са заявени 137 760 бройки. Това става с първоначална вноска от $1000, която по-късно се приспада от цената. Доставките ще започнат през есента на 2017 г.

Акциите на Tesla поскъпнаха вчера с 1,27% до $229,77, като пазарната капитализация на компанията достигна $30,343 млрд. Досегашният рекорд за най-висока цена на акциите на производителя на електрически коли и батерии е $280,02, постигнат на 3 юли 2015 г.

 
Tesla Model 3. Снимка Tesla

Tesla показа най-новата си кола - Model 3, с която обещава да вкара сред масите електробомилите с върхови характеристики, пише в. USA Today.

Колата излезе обвита мъгла на сцена във фабриката SpaceX край Лос Анжелис. Шефът на Tesla Илон Мъск обясни, че автомобилът ще бъде 5-местен и ще отговаря на най-високите стандарти за безопасност, както и ще осигурява пробег от 215 мили (около 340 км) с едно зареждане на батерията му.

Въпреки, че техническите данни на Model 3 няма да са на висотата на тези на суперлуксозния Model S, те не са за пренебрегване - колата ще развива от нула до 100 км/час за по-малко от 6 секунди.

Производството на автомобила започва през 2017 г., а неговата цена ще бъде $35 000 - двойно по-малко, отколкото на седана Model 3 и всъдехода Model X. Но това е базовата цена, като в зависимост от допълнителните екстри тя може да стане и доста по-висока.

Дизайнът на новата кола наподобява този на Model S, макар че е с по-агресивен профил и покъса задна част. Model 3 ще предлага два багажника - отпред и отзад. Уредите му ще се управляват с голям LCD дисплей, а стъкленият покрив, който общваща и двата реда седалки, е част от стандартното оборудване.

Автомобилът се посреща с възторг, като вече са заявени 137 760 бройки. Това става с първоначална вноска от $1000, която по-късно се приспада от цената. Доставките ще започнат през есента на 2017 г.

Акциите на Tesla поскъпнаха вчера с 1,27% до $229,77, като пазарната капитализация на компанията достигна $30,343 млрд. Досегашният рекорд за най-висока цена на акциите на производителя на електрически коли и батерии е $280,02, постигнат на 3 юли 2015 г.

Коментари

Анонимен's picture
Анонимен

Мъск е новият Стив Джобс - визионер, акцентиращ на манипулацията чрез ПР техники, дизайн и ексклузивност. Няма лошо - ако реализацията на Модел 3 доведе до масовизиране на електрическите автомобили, ползата ще е за всички нас, нищо че Мъск ще е основният печеливш.
Анонимен's picture
Анонимен

Ми направи адекватно на чивешките нужди изобретение и ти ще си "най-много печеливш"
Анонимен's picture
Анонимен

Мъск е много повече от Стив Джобс! Той е най-великият и най-важен човек на нашата планета в момента!
Анонимен's picture
Анонимен

Ебати и 'народния', струва по-скъпо от Ауди. А Муск е обикновен данъкоядец -- досега е изял милиарди долари от Обама с никакъв резултат. Ако Тойота, Фолксваген, GM или Нисан продаваха по 30-40,000 финансирани от държавата таратайки на година и то на загуба, никой нямаше да ги взима насериозно.
Анонимен's picture
Анонимен

86000 лева начална цена от дилър в Лондон. Налитай, народе, на 'народното' возило :)
Анонимен's picture
Анонимен

И в Лондон ли започнаха да пазаруват с левове, патрЕоте?! Ти да видиш...
Анонимен's picture
Анонимен

олигарх

В лондон ги раздават в пондове, но левовете от държавните поръчки ги обръщаме по банковия КУРс, умньо.

Най

Следвайте ни

 
 

Още по темата

Още от категорията

Анкета

Кой трябва да поеме "Левски"?