Ad Config - Website header

 

Article_top

Клуб Z

Ако случайно отседнете в хотел, внимавайте как се държите. Персоналът винаги може да ви спретне няой номер, без вие да разберете, че става дума за отмъщение.

Това става ясно от анонимна онлайн анкета, извършена от британския вестник "Дейли мейл".

Изданието поискало от служители на различни хотели - естествено, срещу анонимност - да споделят някои от "мръсните" тайни на работата си. Резултатите надминали очакванията. Ето и най-интересните номера, които могат да ви спретнат в хотелите.

Замразяване

"Работя в хотел и умишлено пускам климатика с по-ниска температура във фоайето, за да се навъртат там по-малко тъпанари."

Подяждане

"Работя в хотел и понякога обслужвам стаите. Никога не носим на работа храна и не си купуваме обяд, тъй като можем да хапнем, докато караме количката с храната към стаята."

Просто издевателство

"Работя в хотел и когато гостите ме нервират, деактивирам електронните им ключове, за да им направя мръсно."

Проява на взаимност

"Работя в хотел. Ако ми харесате при регистрирането, могат да ви очакват различни бонуси (почистване на стаята, напитки, безплатна закуска и т.н.), но ако не ми харесате, ще получите стая до асансьора и без прозорци."

"Всички стаи са заети"

Понякога, когато хората звънят, за да резервират стаая, им казвам, че при нас всичко е заето, но в действителност в този момент просто ме мързи да ги регистрирам."

Шпиониране

"Можете да полудеете от мисълта колко женени хора при командировки правят секс със свои колеги, а съпругите им дори не подозират. Това става МНОГО по-често, отколкото смятате."

Кражби

"Работя в хотел на непълен работен ден и крада вещи на клиентите. Веднъж шефът ми ме спипа и ме попита: "О и, вие ли правите така?"

Да хвърлиш клиента на дървениците

"Работя в хотел. Одеялата тук се перат веднъж годишно... Гостите стават заедно с дървениците.

Гостите обаче могат съвсем неочаквано да разчитат и на невероятен жест от страна на персонала. Ето какво отговаря един от анкетираните.

"Работя в хотел и ако се заинтересува някой, който не може да си позволи стая, мога да го настаня безплатно."

Това обаче е почти в сферата на фантастиката.

 
Снимки Архив

Ако случайно отседнете в хотел, внимавайте как се държите. Персоналът винаги може да ви спретне няой номер, без вие да разберете, че става дума за отмъщение.

Това става ясно от анонимна онлайн анкета, извършена от британския вестник "Дейли мейл".

Изданието поискало от служители на различни хотели - естествено, срещу анонимност - да споделят някои от "мръсните" тайни на работата си. Резултатите надминали очакванията. Ето и най-интересните номера, които могат да ви спретнат в хотелите.

Замразяване

"Работя в хотел и умишлено пускам климатика с по-ниска температура във фоайето, за да се навъртат там по-малко тъпанари."

Подяждане

"Работя в хотел и понякога обслужвам стаите. Никога не носим на работа храна и не си купуваме обяд, тъй като можем да хапнем, докато караме количката с храната към стаята."

Просто издевателство

"Работя в хотел и когато гостите ме нервират, деактивирам електронните им ключове, за да им направя мръсно."

Проява на взаимност

"Работя в хотел. Ако ми харесате при регистрирането, могат да ви очакват различни бонуси (почистване на стаята, напитки, безплатна закуска и т.н.), но ако не ми харесате, ще получите стая до асансьора и без прозорци."

"Всички стаи са заети"

Понякога, когато хората звънят, за да резервират стаая, им казвам, че при нас всичко е заето, но в действителност в този момент просто ме мързи да ги регистрирам."

Шпиониране

"Можете да полудеете от мисълта колко женени хора при командировки правят секс със свои колеги, а съпругите им дори не подозират. Това става МНОГО по-често, отколкото смятате."

Кражби

"Работя в хотел на непълен работен ден и крада вещи на клиентите. Веднъж шефът ми ме спипа и ме попита: "О и, вие ли правите така?"

Да хвърлиш клиента на дървениците

"Работя в хотел. Одеялата тук се перат веднъж годишно... Гостите стават заедно с дървениците.

Гостите обаче могат съвсем неочаквано да разчитат и на невероятен жест от страна на персонала. Ето какво отговаря един от анкетираните.

"Работя в хотел и ако се заинтересува някой, който не може да си позволи стая, мога да го настаня безплатно."

Това обаче е почти в сферата на фантастиката.

Коментари

Анонимен's picture
Анонимен

Emil Kasamakov

"Ако случайно отседнете в хотел, внимавайте как се държите."............. А ако случайно прочетете текста, който сте написали ще ви светне, че 7 от общо 9 точки не са свързани с поведението на клиента. Тоест няма почти никакво значение как се държите в хотела.
Анонимен's picture
Анонимен

Хотелски служител

Работя в хотел, от много отдавна. По - големи глупости не съм чела. Наистина не знам откъде да започна. От това, че се яде от храната на гостите или от това, че спят с дървениците. Кражби??? от клиентите. Моля Ви, клуб Z, чета Ви с уважение и доверие. Не е сериозно да се пишат такива глупости.

Най

Следвайте ни

 
 

Още от категорията

Анкета