Интернет търговец заблуждава клиентите си с рекламата "Спечели 15%... тоалетна вода за мъже." Това реши Комисията за защита на потребителите, която забрани практиката, предстои и да наложи глоба до 30 000 лв.

Според проверка на Комисията, магазинът предлагал продукта в две разфасовки - 50 и 100 мл., но промоцията важала само за по-малката. Посланието обаче било разположено така на сайта на търговеца, че оставяло потребителя с впечатлението, че важи и за по-голямата. То стои до прозореца за заявки, чрез който клиентът посочва големината и броя на желаните от него артикули. Калкулатор изчислява „специалната цена”, която потребителят трябва да плати. При поръчка на разфасовката от 50 мл., която е на стойност 82.00 лв., промоционалната цена е 69,70 лв. Това е коректно, тъй като подаръкът 15% от количеството на продукта в опаковката възлиза на 12,30 лв.

При 100 мл обаче, редовната цена от 112 лв би трябвало да падне с 16,80 до финална цена 95,20. Калкулаторът на сайта обаче посочва дължима сума 99,70 лв, с 4,50 лв повече.