Новият сайт на Клуб Z вече работи. И наред с по-добрата му визия и функционални възможности, сме се погрижили специално и за рекламодателите. Те получават възможност да отправят своите послания чрез множество нови рекламни позиции и, разбира се, по-ниски цени.

Ако ви е важно да достигнете до добре образовани потребители с високи доходи, които се интересуват от качествени продукти и услуги, именно www.clubz.bg е медията, чрез която да отправите рекламните си послания.

Нашите читатели са лоялни, добре информирани и притежават много важно качество, с което да помогнат на бизнеса ви. Те са лидери на мнение, способни да формират активни потребителски нагласи и вкусове.

Можете да стигнете до тях чрез реклама в www.clubz.bg, като всичките ви банери или PR публикации ще бъдат достъпни до потребителите ни независимо на какво устройство работят – компютър, лаптоп, таблет или мобилен телефон. Важно е да знаете, че средното време, което читателите ни прекарват в сайта е 3 минути и 39 секунди.

Читателската аудитория на сайта е балансирано разпределена между двата пола – 56 % мъже и 44 % жени, показват данните на „Гемиус“.

69 на сто от читателите ни са в най-активната възрастова група – от 24 до 54 години. Младежите от 15 до 24 години са 10 процента, а читателите ни над 55-годишна възраст са 21 на сто.

96 на сто от потребителите ни са с висше или средно образование, като висшисти са над половината.  

Налага се и твърдението, че основната част от читателите ни са от София или друг голям областен град с над 100 000 души население – 66 на сто.

Данните на „Гугъл Аналитикс“ показват, че www.clubz.bg вече се е утвърдила като медия, която свързва българите в единна информационна среда, независимо къде се намират. 87,41 на сто от читателите ни са в България, а останалите - в Германия, Великобритания, САЩ, Белгия, Австрия, Испания, Холандия, Франция, Канада, Италия, Гърция, Швейцария и Чехия. Разбира се, имаме и потребители в екзотични дестинации като Корея, Виетнам, Индонезия, Тунис, Ливан, Южна Африка и др., но техният брой е значително по малък, под 0,20 на сто от общата читателска аудитория (за всяка отделна страна).

По интереси аудиторията ни се разделя в следните групи според предпочитанията си:

  • Спорт, индивидуални спортове (ходене, бягане, колоездене и сходни);
  • Компютри и електроника (потребителски продукти и аксесоари);
  • Храна и напитки (готвене и рецепти);
  • Пътуване и туризъм (туристически дестинации, исторически туризъм и сходни).

44,23% от читателите на www.clubz.bg използват (говорят, знаят) английски език – на английски са езиковите настройки на компютрите и мобилните им устройства. 1,04 процента използват немски езикови настройки, а броят на тези, които използват френски, руски и испански е общо около 1 на сто от читателската аудитория.