Ad Config - Website header

 

Article_top

Макар автономните коли, които не се нуждаят напълно от шофьор, да са все още в експерименталната си фаза, според анализаторите от A.T. Kearney, след 20 години пазарът за тях ще е за над трилион долара.

Това включва самите коли, продажбите на услуги към тях, оборудване и инфраструктура. Става дума за индустрия от 560 милиарда долара до 2035 г. За сравнение, за 2015 г. неавтономната автомобилна индустрия в целия свят е генерирала 620 милиарда долара.

Автономните коли ще стимулират ръста в сектори като софтуер, телекомуникации, ще помагат и на хората да спестят пари. Според анализаторите само потребителите в САЩ, където колите, каращи се сами вероятно първи ще навлязат, ще спестят над 1,3 трилиона долара през следващите 20 години. Икономиите от гориво ще възлизат на 170 млрд., спестените разходи от катастрофи - на 488 млрд.

Футуролозите коментират, че в момента най-вероятно се ражда последното поколение в Западния свят, което ще кара коли въобще. Когато те станат по-безопасни от човешките шофьори, е вероятно управлението им да бъде забранено с изключение на автомобилните спортове.

 

Макар автономните коли, които не се нуждаят напълно от шофьор, да са все още в експерименталната си фаза, според анализаторите от A.T. Kearney, след 20 години пазарът за тях ще е за над трилион долара.

Това включва самите коли, продажбите на услуги към тях, оборудване и инфраструктура. Става дума за индустрия от 560 милиарда долара до 2035 г. За сравнение, за 2015 г. неавтономната автомобилна индустрия в целия свят е генерирала 620 милиарда долара.

Автономните коли ще стимулират ръста в сектори като софтуер, телекомуникации, ще помагат и на хората да спестят пари. Според анализаторите само потребителите в САЩ, където колите, каращи се сами вероятно първи ще навлязат, ще спестят над 1,3 трилиона долара през следващите 20 години. Икономиите от гориво ще възлизат на 170 млрд., спестените разходи от катастрофи - на 488 млрд.

Футуролозите коментират, че в момента най-вероятно се ражда последното поколение в Западния свят, което ще кара коли въобще. Когато те станат по-безопасни от човешките шофьори, е вероятно управлението им да бъде забранено с изключение на автомобилните спортове.

Коментари

Най

Следвайте ни

 
 

Още по темата

Още от категорията

Анкета

Лично за вас успешна ли беше 2017 г.?