Ad Config - Website header

 

Article_top

Битката кой да влезе в Белия дом между Хилари Клинтън и Доналд Тръмп се води на всички възможни плоскости и вече се превръща в треска. В интернет тя започва с уеб сайтове и блогове - традиционно близки до Демократическата и до Републиканската партия, минава през традиционните уеб медии и се пренася, но далеч не свършва, със съобщения от 140-те символа от Twitter профилите на двамата.

Коя е следващата уеб медия, която влиза официално в американските президентски избори?

Това е YouTube! Медията предоставя възможност на създателите на видео съдържание да разгърнат потенциала си във всякакви форми - от клипове в полза на някой от кандидатите до критични или осмиващи видеа, а защо не и такива с направо унищожителен прочит на кампаниите на Хилъри Клинтън и Доналд Тръмп - кандидат-президентите с исторически най-високите нива на неодобрение, които е виждала американската политика.

В уеб сайта YouTube Space  предоставят на потребителите си техническа функционалност, с която под формата на виртуални изборни филми и видео материали, да създават фалшиви копия на изборните кампании на кандидатите за президент. Това включва възможността за създаване на видео с декор - 360-градусова симулация на президентския кабиент в Белия дом (известен като Овалния офис). На разположение са още декори с многофункционално новинарско студио, подиум за пресконференции и вариант на изборен щаб.

YouTube обяви, че зрителите са гледали повече от 110 милиона часа видео материали от настоящия изборен цикъл в САЩ, който включва кандидат-президентската кампания, кампанията за членове на Конгреса на САЩ (двете се провеждат едновременно) и всякакво друго съдържание свързано с американските избори.

За YouTube Spaces са изградени телевизионни студиа, сцени и обстановка за снимане, която да насърчи видео професионалистите да създават филмово съдържание, в различни градове в света. В тях има всякакви възможности за снимане и създаване на картина и звук, както функционалност за редакция на съдържанието и постпродукция. Мераклиите могат да използват онлайн ръководства как да използват декорите, студиата и технологичните ресурси на YouTube Spaces. Услугата не се заплаща, ако създателите на съдържание имат YouTube канал с 10 000 или повече абонирани потребители.

Засега YouTube Spaces има студия и сцени в Лос Анджелис, Ню Йорк (студиото в Ню Йорк е страхотно, нали), Торонто, Лондон, Берлин, Париж, Токио, Мумбай, Сао Поулу. Тези в Ню Йорк и Лос Анджелис са на разположение на мераклиите да повлияят на американските президентски избори. В регионалните проекти за изграждане на нови студиа на YouTube Spaces засега не фигурират Ихтиман, Криводол или дори София.

При желание за откриване на такива у нас, ако намерите липсващите към момента кандидати за идващите родни президентски избори, можете да пуснете факс на +1 650-253-0001. Носи се слух, че в Община Пловдив обмислят да поканят YouTube за студио в изгорелите Тютюневи складове, като вариант за щастлив край на прокурорската проверка за пожара.

 

Битката кой да влезе в Белия дом между Хилари Клинтън и Доналд Тръмп се води на всички възможни плоскости и вече се превръща в треска. В интернет тя започва с уеб сайтове и блогове - традиционно близки до Демократическата и до Републиканската партия, минава през традиционните уеб медии и се пренася, но далеч не свършва, със съобщения от 140-те символа от Twitter профилите на двамата.

Коя е следващата уеб медия, която влиза официално в американските президентски избори?

Това е YouTube! Медията предоставя възможност на създателите на видео съдържание да разгърнат потенциала си във всякакви форми - от клипове в полза на някой от кандидатите до критични или осмиващи видеа, а защо не и такива с направо унищожителен прочит на кампаниите на Хилъри Клинтън и Доналд Тръмп - кандидат-президентите с исторически най-високите нива на неодобрение, които е виждала американската политика.

В уеб сайта YouTube Space  предоставят на потребителите си техническа функционалност, с която под формата на виртуални изборни филми и видео материали, да създават фалшиви копия на изборните кампании на кандидатите за президент. Това включва възможността за създаване на видео с декор - 360-градусова симулация на президентския кабиент в Белия дом (известен като Овалния офис). На разположение са още декори с многофункционално новинарско студио, подиум за пресконференции и вариант на изборен щаб.

YouTube обяви, че зрителите са гледали повече от 110 милиона часа видео материали от настоящия изборен цикъл в САЩ, който включва кандидат-президентската кампания, кампанията за членове на Конгреса на САЩ (двете се провеждат едновременно) и всякакво друго съдържание свързано с американските избори.

За YouTube Spaces са изградени телевизионни студиа, сцени и обстановка за снимане, която да насърчи видео професионалистите да създават филмово съдържание, в различни градове в света. В тях има всякакви възможности за снимане и създаване на картина и звук, както функционалност за редакция на съдържанието и постпродукция. Мераклиите могат да използват онлайн ръководства как да използват декорите, студиата и технологичните ресурси на YouTube Spaces. Услугата не се заплаща, ако създателите на съдържание имат YouTube канал с 10 000 или повече абонирани потребители.

Засега YouTube Spaces има студия и сцени в Лос Анджелис, Ню Йорк (студиото в Ню Йорк е страхотно, нали), Торонто, Лондон, Берлин, Париж, Токио, Мумбай, Сао Поулу. Тези в Ню Йорк и Лос Анджелис са на разположение на мераклиите да повлияят на американските президентски избори. В регионалните проекти за изграждане на нови студиа на YouTube Spaces засега не фигурират Ихтиман, Криводол или дори София.

При желание за откриване на такива у нас, ако намерите липсващите към момента кандидати за идващите родни президентски избори, можете да пуснете факс на +1 650-253-0001. Носи се слух, че в Община Пловдив обмислят да поканят YouTube за студио в изгорелите Тютюневи складове, като вариант за щастлив край на прокурорската проверка за пожара.

Коментари

Най

Следвайте ни

 
 

Още по темата

Още от категорията

Анкета

За кого ще гласувате?