Първият столичен мол, който беше открит през май 2006 г. и оттогава беше продаден няколко пъти, ще заработи от 17 септември след мащабно обновяване. Събитието е планирано да съвпадне с Деня на София.

Първата промяна е в името – търговският комплекс досега се казваше „Сити център София”, а вече е „Парк център София”. Фасадата видимо е претърпяла промени, стъклата са затъмнени и молът отвън изглежда различен. А за всички центърът остава познат като "мола на Хемус".

Интериорът е изцяло изменен – с нови плочки на пода, реновирани тавани, подменени инсталации. Сервизните помещения са ремонтирани, отделени са специални площи за майки с деца. Обновена и разширена е зоната за хранене (т. нар. food court). На втория етаж е обособена тераса за пушачи.

Ново поколение търговци постепенно изпълва помещенията в мола. Преди месец полската компания LPP group откри огромен магазин на две нива Reserved. Модната марка заема 2300 квадратни метра, което превръща LPP в ключов наемател (с по-голяма площ е само хипермаркетът). Преди дни бе открит и магазин The North face.

В зоната за хранене има три нови наематели – верига за фрешове и коктейли, рибен ресторант и заведение с италианска кухня, което предстои да бъде открито. В мола вече работи дентална клиника, в скоро време ще отвори детски център, ще има и зона за фитнес.

От лятото на 2014 г. търговско-развлекателният център е собственост на фонда Revetas capital, който го придоби от американския фонд „Хайтман”. Стойността на сделката не беше обявена официално, като в основната си част беше поемане на дълг към банка (117 млн. лв. към края на 2013 г.).

"Парк център София" е столичният мол, който в най-голяма степен пострада от икономическата криза и спадналото потребление в периода 2009-2011 г. Мениджмънтът по това време не прояви достатъчна гъвкавост по отношение на наемите и на няколко пъти търговци публично протестираха срещу високите нива. Последва масово затваряне на магазини, драстичен спад на приходите от наеми и бившият собственик на комплекса имаше проблеми с обслужването на кредита към Уникредит Банк Австрия.

Към днешна дата 89% от търговските площи са заети от наематели, съобщиха от управлението на мола. Преди година и половина заетостта беше 77%, а в разгара на кризата беше паднала под 75%. Отдаваемата площ на комплекса е близо 23 000 кв. м.