Китайският технологичен гигант Lenovo ще прекрати продажбата на едноименния си бранд смартфони, съобщи Gizmochina. Вместо него те ще преминат изцяло на марката  Moto, наследник на купената от тях през 2014 г. Motorola.

Всъщност става дума са сливане на подразделенията. Вече над година Lenovo предлагат и собствения си бранд, и подобни устройства, макар и със свой собствен стил и подход, на марката Moto. 

Наследената слава се котира по-добре на Запад, където китайците се опитват да пробият със своите смартфони. Макар да продават лаптопи от години, и да имат успешна линия таблети, ултрабукове и прочие, едва през 2014 г. ЕС и САЩ допуснаха смартфоните им на пазара. От тогава те предлагат устройства от всеки клас, които са със 100-200 лева по-евтини от еквивалентните при конкуренцията.

Интеграцията ще отнеме време, като вероятно P2 ще е последния смартфон от бранда Lenovo.