Десет рекламни видеоклипа ще популяризират български туристически дестинации. Клиповете са изработени с европейско проектно финансиране и са качени на сайта на Министерството на туризма. 

Десетте видеоклипа популяризират така наречените българските Еден дестинации.

Това е инициатива, която промотира моделите на устойчиво развитие на туризма на територията на целия ЕС.

Кратките промоционални видеа са с продължителност до една минута и половина, по един за всяка от ЕДЕН дестинациите: Луковит, Враца, Каварна, Казанлък, Кърджали, Кюстендил, Сапарева баня,  Природен парк Странджа и Сандански. Направен е и един общ имиджов клип, с продължителност малко над 3 минути за всички 12  дестинации, включени в проекта. Видеата са създадени по начин, представящ дестинациите за българските и чуждестранни туристи. Те включват и някои от интересните събития и туристическите обекти на тяхната територия.

Клиповете ще бъдат сред показваните материали на предстоящите международни туристически изложения, на които България ще участва през 2017 г., съобщават от министерството. Материалите са издадени и в тираж от 2000 броя на DVD носители, във версия на български и английски език. Предвижда се те да се разпространяват на място на туристически борси, форуми и др. събития, на които България участва.

Видеоматериалите са изработени от „Студио Бленд“ ООД, след проведена процедура по Закона за обществените поръчки в периода юни-юли 2016 г.. Стойността на всяко видео, изработено във версия на български и английски език е 3300 лв. без ДДС, като в тази сума се включва и изработването и доставянето на DVD носителите. Всички права принадлежат на Министерството на туризма.