
LG Electronics печели най-много на пазара на телевизори, изпреварвайки конкурента си Samsung, съобщи корейската агенция Yonhap.
С рекордните 382,2 млрд. вона за първото тримесечие на 2017 г, или около 338 млн. долара, LG докарва 8,8% от общите си приходи именно от телевизори. Подразделението на Samsung за електроника изкарва за същия период 380 млрд. вона, като то произвежда и битова техника.
LG дърпа напред с по-добре продаваните модели в скъпия клас - телевизорите над 2500 долара. С тях те имат едва 0,3% пазарен дял, но 3,2% от печалбата идва от тях. В момента като цяло компанията държи 40,8% от пазара. 9,5% от продажбите са именно на премиумните телевизори, спрямо 6,5% миналата година.
Samsung се справя дали по-зле - тази година екраните с екстри са донесли едва 2,7% от печалбата, сравнение в 8,6% за същия период догодина. Явно новите флагмани не се почитат така, както смартфоните на корейската компания.x
Подкрепете ни
Уважаеми читатели, вие сте тук и днес, за да научите новините от България и света, и да прочетете актуални анализи и коментари от „Клуб Z“. Ние се обръщаме към вас с молба – имаме нужда от вашата подкрепа, за да продължим. Вече години вие, читателите ни в 97 държави на всички континенти по света, отваряте всеки ден страницата ни в интернет в търсене на истинска, независима и качествена журналистика. Вие можете да допринесете за нашия стремеж към истината, неприкривана от финансови зависимости. Можете да помогнете единственият поръчител на съдържание да сте вие – читателите.
Подкрепете ни