За какво да внимавате, ако кте решили да резервирате лятната си почивка в "ол инклузив" хотел?

Чадърът и шезлонгът на плажа, например, не са сред задължителните услуги в офертите "всичко включено в цената", но ако туроператорът или екипът на хотела, в който сте решили да отседнете, са обещали предварително, плажните екстри са част от офертата, то ще са дръжни да я изпълнят. 

За това предупреждава председателят на Комисията за защита на потребителите Димитър Маргаритов, съобщиха от комисията. 

От институцията за потребителите припомнят, че услугите, които трябва да се предоставят от местата за настаняване, предлагащи "ол инклузив" оферти, са описан в специална наредба. Сред задължителните условия обаче не е предоставянето на безплатен чадър и шезлонг на плажа.

Маргаритов припомня, че туристическите компании често привличат туристите с оферти "ултра ол инклузив", но подобни дефиниции в нормативната уредба не съществуват. Затова и какви услуги включват тези пакети е въпрос на тълкувание на хотелите, които ги предлагат. 

"Потребителите да се информират предварително какви конкретно услуги са включени в цената и ако те са описани в договора, да настояват да ги получат. Ако хотелиерът не е в състояние да ги предостави, клиентът има право да предяви претенция и да се оплаче в комисията", казва още председателят на Комисията за защита на потребителите.