Ad Config - Website header

 

Article_top

Докато южнокорейци и американци воюват за това чий модел смартфон е най-популярен, китайските компании продължават да вземат все повече от световния пазар като чиста бройка продадени устройства, сочат анализите на Digitimes Research.

През второто тримесечие на годината доставките на умни слушалки от Китай ще достигнат 152 млн. бройки. Макар че това е с 2,7% по-малко спрямо същия период миналата година, компаниите в Поднебесната империя продължават бавно да завземат все повече от пазара. 

В момента те държат 46,7% от световния пазар на смартфони.

Причината ръстът им да не е толкова светкавичен е във факта, че много от топ брандовете се нуждаеха от години, преди да покрият изискванията на европейски, американски и други пазари и да започнат да предлагат стоката си и извън страната. Сега продажбите зад граница ще възлязат на 65,7 млн. за настоящото тримесечие.

Очаквано Huawei държат преднина сред другите китайски компании с 21,1% от пазара. След тях са Oppo, Vivo, Xiaomi, Lenovo и други. Както се вижда, в топ 5 са именно тези, които от най-дълго време пласират стоката си и в Европа, Северна Америка и Южна Америка. Очаква се обаче ръст и на продажбите и при по-малко разпространени на Запад марки като TCL, ZTE, Meizu и Coolpad.

 

Докато южнокорейци и американци воюват за това чий модел смартфон е най-популярен, китайските компании продължават да вземат все повече от световния пазар като чиста бройка продадени устройства, сочат анализите на Digitimes Research.

През второто тримесечие на годината доставките на умни слушалки от Китай ще достигнат 152 млн. бройки. Макар че това е с 2,7% по-малко спрямо същия период миналата година, компаниите в Поднебесната империя продължават бавно да завземат все повече от пазара. 

В момента те държат 46,7% от световния пазар на смартфони.

Причината ръстът им да не е толкова светкавичен е във факта, че много от топ брандовете се нуждаеха от години, преди да покрият изискванията на европейски, американски и други пазари и да започнат да предлагат стоката си и извън страната. Сега продажбите зад граница ще възлязат на 65,7 млн. за настоящото тримесечие.

Очаквано Huawei държат преднина сред другите китайски компании с 21,1% от пазара. След тях са Oppo, Vivo, Xiaomi, Lenovo и други. Както се вижда, в топ 5 са именно тези, които от най-дълго време пласират стоката си и в Европа, Северна Америка и Южна Америка. Очаква се обаче ръст и на продажбите и при по-малко разпространени на Запад марки като TCL, ZTE, Meizu и Coolpad.

Коментари

Най

Следвайте ни

 
 

Още по темата

Още от категорията

Анкета