Ad Config - Website header

 

Article_top

„Нискотарифната авиокомпания "Уиз Еър" пуска два нови полета от София и увеличава седмичните си полети с още 22 по осем от натоварените дестинации“. Това обяви корпоративният директор на фирмата Оуен Джоунс. 

Новите полети са до Лисабон и Ница, но линиите ще бъдат открити през март 2018 г. 

Полетите ще се извършват два пъти седмично, като до Ривиерата ще може да се лети в понеделник и петък, а до Лисабон – във вторник и събота. 

Цените за полета до португалската столица започват от 58.99 лв. До френската Ривиера цената е с 10 лв. по-ниска.

"Уиз еър" предвижда догодина да увеличи седмичните си полети до осем от най-предпочитаните дестинации. Средно с два курса повече ще изпълнява превозвачът до Лондон Лутън, Барселона, Айндховен, Рим Фиумичино, Тел Авив, Копенхаген, Брюксел Шарлероа и Ларнака.

Унгарският нискотарифен превозвач стъпи в България през 2005 г., а днес е пазарен лидер от и до София с над 7,5 млн. пътници. 

Наред с крайно изгодните си тарифи нискобюджетната авиокомпания ще се оплаче в Брюксел срещу изравняването на летищните такси за двата терминала на летището в София, става ясно от съобщение на превозвача. 

„Уиз Еър“ е разочарована от решението на Българската гражданска въздухоплавателна администрация, която подкрепя дискриминационната схема за прилагане на летищните такси на Летище София.

"Новата схема е нарушение както по отношение на процедурата, така и на закона, което води до нарушаване на конкурентната среда и до създаване на незаконно конкурентно предимство и потенциална държавна помощ в полза на всички превозвачи, използващи Терминал 2", се казва в позиция на компанията.

От началото на годината летищните такси, плащани от превозвачите на летището, бяха изравнени. 

Тогава ирландският превозвач "Райън ер" премести полетите си на новия, по-модерен терминал, но "Уиз ер" реши да остане на стария. 

Официалното обяснение бе, че не желаят да объркват клиентите си.

С увеличаването на нискобюджетните полети от София и двата терминала вече имат недостиг на капацитет в допълнение на това, че условията, които предлагат, са различни, а таксите - еднакви

 

„Нискотарифната авиокомпания "Уиз Еър" пуска два нови полета от София и увеличава седмичните си полети с още 22 по осем от натоварените дестинации“. Това обяви корпоративният директор на фирмата Оуен Джоунс. 

Новите полети са до Лисабон и Ница, но линиите ще бъдат открити през март 2018 г. 

Полетите ще се извършват два пъти седмично, като до Ривиерата ще може да се лети в понеделник и петък, а до Лисабон – във вторник и събота. 

Цените за полета до португалската столица започват от 58.99 лв. До френската Ривиера цената е с 10 лв. по-ниска.

"Уиз еър" предвижда догодина да увеличи седмичните си полети до осем от най-предпочитаните дестинации. Средно с два курса повече ще изпълнява превозвачът до Лондон Лутън, Барселона, Айндховен, Рим Фиумичино, Тел Авив, Копенхаген, Брюксел Шарлероа и Ларнака.

Унгарският нискотарифен превозвач стъпи в България през 2005 г., а днес е пазарен лидер от и до София с над 7,5 млн. пътници. 

Наред с крайно изгодните си тарифи нискобюджетната авиокомпания ще се оплаче в Брюксел срещу изравняването на летищните такси за двата терминала на летището в София, става ясно от съобщение на превозвача. 

„Уиз Еър“ е разочарована от решението на Българската гражданска въздухоплавателна администрация, която подкрепя дискриминационната схема за прилагане на летищните такси на Летище София.

"Новата схема е нарушение както по отношение на процедурата, така и на закона, което води до нарушаване на конкурентната среда и до създаване на незаконно конкурентно предимство и потенциална държавна помощ в полза на всички превозвачи, използващи Терминал 2", се казва в позиция на компанията.

От началото на годината летищните такси, плащани от превозвачите на летището, бяха изравнени. 

Тогава ирландският превозвач "Райън ер" премести полетите си на новия, по-модерен терминал, но "Уиз ер" реши да остане на стария. 

Официалното обяснение бе, че не желаят да объркват клиентите си.

С увеличаването на нискобюджетните полети от София и двата терминала вече имат недостиг на капацитет в допълнение на това, че условията, които предлагат, са различни, а таксите - еднакви

Коментари

Най

Следвайте ни

 
 

Още от категорията

Анкета