Ad Config - Website header

 

Article_top

Онлайн гигантът Google започва нова инициатива - да предупреждава сайтовете, когато бомбардират хората с дразнещи реклами. Собствениците на тези сайтове могат да посетят своя Ad Experience Report (доклад за рекламното преживяване) за повече информация и примери за конкретните реклами, които са изнервили посетителите.

От Google обясняват:

"Заменянето на дразнещите реклами с по-приемливи ще помогне за това всички създатели на съдържание, малки и големи, да могат да продължат да поддържат своята работа с онлайн реклама. Затова подкрепяме усилията на Коалицията за разработване на норми, които да подкрепят Стандарта за по-добри реклами, и ще продължим да работим с тях за това и в бъдещото им развитие."

Става дума на "Коалицията за по-добри реклами", в която членуват рекламни компании от цял свят, техногиганти като Google и Facebook, както и медии като Ройтерс, Washington Post и други. 

Техни изследвания са установили, че именно дразнещите реклами отблъскват хората и ги карат или да спрат да посещават конкретния сайт, или да инсталират програма за блокиране на рекламите. А от това се губят приходи за сайтовете.

Това би означавало по-малко "изскачащи прозорци" (pop-up), - рекламите, които интернет потребителите намират за най-дразнещи, и повече реклами на по-дискретни места - встрани или в самия текст.

Дали обаче инициативата на Google ще има наистина ефект върху гигантската световна мрежа, предстои да видим.

 

Онлайн гигантът Google започва нова инициатива - да предупреждава сайтовете, когато бомбардират хората с дразнещи реклами. Собствениците на тези сайтове могат да посетят своя Ad Experience Report (доклад за рекламното преживяване) за повече информация и примери за конкретните реклами, които са изнервили посетителите.

От Google обясняват:

"Заменянето на дразнещите реклами с по-приемливи ще помогне за това всички създатели на съдържание, малки и големи, да могат да продължат да поддържат своята работа с онлайн реклама. Затова подкрепяме усилията на Коалицията за разработване на норми, които да подкрепят Стандарта за по-добри реклами, и ще продължим да работим с тях за това и в бъдещото им развитие."

Става дума на "Коалицията за по-добри реклами", в която членуват рекламни компании от цял свят, техногиганти като Google и Facebook, както и медии като Ройтерс, Washington Post и други. 

Техни изследвания са установили, че именно дразнещите реклами отблъскват хората и ги карат или да спрат да посещават конкретния сайт, или да инсталират програма за блокиране на рекламите. А от това се губят приходи за сайтовете.

Това би означавало по-малко "изскачащи прозорци" (pop-up), - рекламите, които интернет потребителите намират за най-дразнещи, и повече реклами на по-дискретни места - встрани или в самия текст.

Дали обаче инициативата на Google ще има наистина ефект върху гигантската световна мрежа, предстои да видим.

Коментари

Най

Следвайте ни

 
 

Още по темата

Още от категорията

Анкета