Ad Config - Website header

 

Article_top

Онлайн гигантът Google започва нова инициатива - да предупреждава сайтовете, когато бомбардират хората с дразнещи реклами. Собствениците на тези сайтове могат да посетят своя Ad Experience Report (доклад за рекламното преживяване) за повече информация и примери за конкретните реклами, които са изнервили посетителите.

От Google обясняват:

"Заменянето на дразнещите реклами с по-приемливи ще помогне за това всички създатели на съдържание, малки и големи, да могат да продължат да поддържат своята работа с онлайн реклама. Затова подкрепяме усилията на Коалицията за разработване на норми, които да подкрепят Стандарта за по-добри реклами, и ще продължим да работим с тях за това и в бъдещото им развитие."

Става дума на "Коалицията за по-добри реклами", в която членуват рекламни компании от цял свят, техногиганти като Google и Facebook, както и медии като Ройтерс, Washington Post и други. 

Техни изследвания са установили, че именно дразнещите реклами отблъскват хората и ги карат или да спрат да посещават конкретния сайт, или да инсталират програма за блокиране на рекламите. А от това се губят приходи за сайтовете.

Това би означавало по-малко "изскачащи прозорци" (pop-up), - рекламите, които интернет потребителите намират за най-дразнещи, и повече реклами на по-дискретни места - встрани или в самия текст.

Дали обаче инициативата на Google ще има наистина ефект върху гигантската световна мрежа, предстои да видим.

 

Онлайн гигантът Google започва нова инициатива - да предупреждава сайтовете, когато бомбардират хората с дразнещи реклами. Собствениците на тези сайтове могат да посетят своя Ad Experience Report (доклад за рекламното преживяване) за повече информация и примери за конкретните реклами, които са изнервили посетителите.

От Google обясняват:

"Заменянето на дразнещите реклами с по-приемливи ще помогне за това всички създатели на съдържание, малки и големи, да могат да продължат да поддържат своята работа с онлайн реклама. Затова подкрепяме усилията на Коалицията за разработване на норми, които да подкрепят Стандарта за по-добри реклами, и ще продължим да работим с тях за това и в бъдещото им развитие."

Става дума на "Коалицията за по-добри реклами", в която членуват рекламни компании от цял свят, техногиганти като Google и Facebook, както и медии като Ройтерс, Washington Post и други. 

Техни изследвания са установили, че именно дразнещите реклами отблъскват хората и ги карат или да спрат да посещават конкретния сайт, или да инсталират програма за блокиране на рекламите. А от това се губят приходи за сайтовете.

Това би означавало по-малко "изскачащи прозорци" (pop-up), - рекламите, които интернет потребителите намират за най-дразнещи, и повече реклами на по-дискретни места - встрани или в самия текст.

Дали обаче инициативата на Google ще има наистина ефект върху гигантската световна мрежа, предстои да видим.

Коментари

Най

Следвайте ни

 
 

Още по темата

Още от категорията

Анкета

Лично за вас успешна ли беше 2017 г.?