Ad Config - Website header

 

Article_top

Компанията за смартфони Xiaomi се похвали с нов рекорд - над 10 млн. продадени бройки за септември, съобщи Gizchina.com.

Лей Джун, главният изпълнителен директор на китайския производител, поздравил служителите с новия рекорд и с постиженията през тази година, която се очертава като най-успешната в историята на Xiaomi. Компанията е основана през 2010 г. и пуска първия си смартфон на следващата година, а в момента е 5-ият производител на телефони в света. 

За тази година те са продали общо 63 млн. бройки, но това е преди началото на най-силния сезон - празничния.

Планът за продажбите им за тази година не е обявяван, но за 2018 г. заявиха, че се целят в 100 млн. бройки - идея, която  могат и да преизпълнят, ако запазят сегашните си темпове.

Успехите на Xiaomi се нареждат до тези на две други китайски компании, които наскоро навлязоха на западния пазар - Lenovo и Huawei. Регулационни ограничения не им позволяваха да продават продуктите си в ЕС допреди 3-4 години, и за да успеят да намерят място до вече наложилите се титани като Samsung, Apple, LG и други, и трите производителя предложиха каталози със смартфони на по-ниски цени в сравнение с еквивалентите при конкуренцията. Видно, поне за Huawei и Xiaomi, тази тактика проработи.

 

Компанията за смартфони Xiaomi се похвали с нов рекорд - над 10 млн. продадени бройки за септември, съобщи Gizchina.com.

Лей Джун, главният изпълнителен директор на китайския производител, поздравил служителите с новия рекорд и с постиженията през тази година, която се очертава като най-успешната в историята на Xiaomi. Компанията е основана през 2010 г. и пуска първия си смартфон на следващата година, а в момента е 5-ият производител на телефони в света. 

За тази година те са продали общо 63 млн. бройки, но това е преди началото на най-силния сезон - празничния.

Планът за продажбите им за тази година не е обявяван, но за 2018 г. заявиха, че се целят в 100 млн. бройки - идея, която  могат и да преизпълнят, ако запазят сегашните си темпове.

Успехите на Xiaomi се нареждат до тези на две други китайски компании, които наскоро навлязоха на западния пазар - Lenovo и Huawei. Регулационни ограничения не им позволяваха да продават продуктите си в ЕС допреди 3-4 години, и за да успеят да намерят място до вече наложилите се титани като Samsung, Apple, LG и други, и трите производителя предложиха каталози със смартфони на по-ниски цени в сравнение с еквивалентите при конкуренцията. Видно, поне за Huawei и Xiaomi, тази тактика проработи.

Коментари

Най

Следвайте ни

 
 

Още по темата

Още от категорията