Ad Config - Website header

 

Article_top

Над 50% от телевизионния трафик ще бъде гледан на мобилно устройство през 2020 г., сочи прогноза на анализаторите от Ericsson ConsumerLab.

Това ще се дължи най-вече на нарастването на услугите view-on-demand (видео по заявка) - все повече хора предпочитат този модел пред гледането на линейна телевизия с програма. 

Това е 85% повече спрямо вече далечната 2010 г. Една четвърт от гледанията пък ще са на смартфони.

Интересни са и други данни от доклада - според данните на лабораторията, средно човек потребява по 30 часа видео седмично, но големите тийнейджъри - 16- до 19-годишните - достигат до 33 часа седмично потребление, като това е с почти 10 часа повече от 2010 г. Повече от половината от тях гледат видео по заявка, над 60% - от екрана на смартфон или таблет.

Една трета от потребителите пък ще използват виртуална реалност в близките няколко години. Разбира се, това идва и с изисквания - потребителите искат по-евтини аксесоари и повече достъпно виртуално съдържание. 1/3 биха проявили по-голям интерес, ако можеха да получат VR пакет от своя доставчик на телевизия и видео.

 

Над 50% от телевизионния трафик ще бъде гледан на мобилно устройство през 2020 г., сочи прогноза на анализаторите от Ericsson ConsumerLab.

Това ще се дължи най-вече на нарастването на услугите view-on-demand (видео по заявка) - все повече хора предпочитат този модел пред гледането на линейна телевизия с програма. 

Това е 85% повече спрямо вече далечната 2010 г. Една четвърт от гледанията пък ще са на смартфони.

Интересни са и други данни от доклада - според данните на лабораторията, средно човек потребява по 30 часа видео седмично, но големите тийнейджъри - 16- до 19-годишните - достигат до 33 часа седмично потребление, като това е с почти 10 часа повече от 2010 г. Повече от половината от тях гледат видео по заявка, над 60% - от екрана на смартфон или таблет.

Една трета от потребителите пък ще използват виртуална реалност в близките няколко години. Разбира се, това идва и с изисквания - потребителите искат по-евтини аксесоари и повече достъпно виртуално съдържание. 1/3 биха проявили по-голям интерес, ако можеха да получат VR пакет от своя доставчик на телевизия и видео.

Коментари

Ще видим.

Ще видим. Времето ще покаже.

Прави впечатление, че има немалко дигитални хипита в наше време, които упорито твърдят, че въобще не гледат телевизия. Дали е така, само те си знаят, но силата на тази медиа е безспорна. Има за всеки вкус по нещо, когато човек е селективен.
i l's picture
i l
ivanll

2017

Повече от 50% от хората гледат телевизия средно не повече от веднъж седмично.

Най

Следвайте ни

 
 

Още по темата

Още от категорията

Анкета

Лично за вас успешна ли беше 2017 г.?