Ad Config - Website header

 

Article_top

Българите карат най-старите коли в Европа, показват данните на Европейската асоциация на вносителите на автомобили за 2016 г., цитирани от бТВ.

Средната възраст на автомобилите в Европейския съюз като цяло е малко над 10 години, а у нас двойно повече - над 20 години.

В същото време средно на 1000 българи се падат около 510 регистрирани автомобила.

По данните на МВР около 40 на сто от автомобилния парк у нас през миналата година е бил над 20-годишен при общо регистрирани над 4 млн. автомобила в страната или около 1 милион и 6 хиляди стари коли по пътищата у нас.

Едва 17 на сто от колите са били под 10 години.

Само през миналата година са купени и регистрирани над 266 000 употребявани коли.

 
ИКОНОМИКА софия трафик

Българите карат най-старите коли в Европа, показват данните на Европейската асоциация на вносителите на автомобили за 2016 г., цитирани от бТВ.

Средната възраст на автомобилите в Европейския съюз като цяло е малко над 10 години, а у нас двойно повече - над 20 години.

В същото време средно на 1000 българи се падат около 510 регистрирани автомобила.

По данните на МВР около 40 на сто от автомобилния парк у нас през миналата година е бил над 20-годишен при общо регистрирани над 4 млн. автомобила в страната или около 1 милион и 6 хиляди стари коли по пътищата у нас.

Едва 17 на сто от колите са били под 10 години.

Само през миналата година са купени и регистрирани над 266 000 употребявани коли.

Коментари

Карате най-старите таратайки,

но за сметка на това всеки има по две.

И като се качите в тях, ставате най-големите, царете и цариците на пътя, докато цъкате по петгодишния смартфон "флагман" "Самсунг галакси 3" с леко пукнат екран.

Така компенсирате недостига на 'ум' и 'красота', който е толкова очевиден във всичко друго, което вършите.

Булгар, булгаар!
bot bxl31wbofb's picture
bot bxl31wbofb
гост

Икономическия стимул да

Икономическия стимул да закупиш нов автомобил липсва. В Германия се субсидираха гражданите с 2500е от държавата за изкарването на парите от банките и закупуване на нови автомобили. Което от своя страна стабилизира пазара по време на кризата 2009г. В България се плаща десеторно по-голям данък за нов автомобил, отколкото за стар. Вероятността да ти откраднат колата, чистачките, разни джаджи по броните, самата броня, тасове и т.н, да ти отрежат катализатор струващ 2000евро е много ама много голяма. Трябва да цакаш дебело каско, а застрахователите си правят каквото искат - да съм докажел, че часта е открадната, а не съм я свалил аз. Леле пък да съдиш в български съд си е реавносилно на самообуйство и пилеене на един чувал с пари. Търговийката с катализатори процъфтява току така под носа на всички институции и човек се пита, абе дали не са намесени и те. Да не говорим, че срещу 10лв на пътя, можеш да караш и без книжка, без гуми ако щеш и без купе. Утрепеш някой с таратайката - 2 години условно и айде пак същата работа.

Най

Следвайте ни

 
 

Още по темата

Още от категорията

Анкета

Трябва ли България да поиска сваляне на санкциите срещу Русия?