Ad Config - Website header

 

Article_top

Агенция „Пътна инфраструктура“ стартира за трети път обществената поръчка за изграждането на тунел „Железница” от магистрала „Струма”. На 29 септември АПИ прекрати най-големия в момента търг в пътното строителство заради промяна на критериите за избор на изпълнителите. 

Първата процедура пък пропадна заради изчезнали документи по времето на служебното правителство.

Тунел "Железница" се намира по средата на пътния участък от Благоевград до Крупник, чието строителство започна с близо година закъснение в края на август. 

Сега кандидатите могат да подават офертите си до 27 ноември 2017 г.

Прогнозната стойност на поръчката е 250 млн. лв. без ДДС. 

Обществената поръчка е в три обособени позиции - за тунела, който ще е около 2 км и ще бъде най-дългият досега изграждан у нас, и за пътя преди и след съоръжението. 

Поръчката е обособена в три позиции, за да може на обекта да се работи едновременно и да завърши в срока на оперативната програма, който е до 2020 г.

Най-скъпо ще струва изграждането на самия тунел, в чиято позиция влиза и хеликоптерната площадка. Цялото съоръжение е на стойност 194.3 млн. лв. (без ДДС).

Ключови думи
 

Агенция „Пътна инфраструктура“ стартира за трети път обществената поръчка за изграждането на тунел „Железница” от магистрала „Струма”. На 29 септември АПИ прекрати най-големия в момента търг в пътното строителство заради промяна на критериите за избор на изпълнителите. 

Първата процедура пък пропадна заради изчезнали документи по времето на служебното правителство.

Тунел "Железница" се намира по средата на пътния участък от Благоевград до Крупник, чието строителство започна с близо година закъснение в края на август. 

Сега кандидатите могат да подават офертите си до 27 ноември 2017 г.

Прогнозната стойност на поръчката е 250 млн. лв. без ДДС. 

Обществената поръчка е в три обособени позиции - за тунела, който ще е около 2 км и ще бъде най-дългият досега изграждан у нас, и за пътя преди и след съоръжението. 

Поръчката е обособена в три позиции, за да може на обекта да се работи едновременно и да завърши в срока на оперативната програма, който е до 2020 г.

Най-скъпо ще струва изграждането на самия тунел, в чиято позиция влиза и хеликоптерната площадка. Цялото съоръжение е на стойност 194.3 млн. лв. (без ДДС).

Коментари

Най

Следвайте ни

 
 

Още по темата

Още от категорията

Анкета