Ad Config - Website header

 

Article_top

Ето какво пише в свой туит от вчера клиентът на държавния жп превозвач Ivaylo Hlebarov:

Във влака за Свиленград пуснаха парното 30 мин след като тръгнахме. @bdzbg ни беше пуснало хлад преди това, а един от прозорците не се затваря. Съсипия.

Хлебаров пише на туитър профила "БДЖ", който информира редовно за новостите в държавните железници. По-късно от БДЖ се обадиха да информират, че те не разполагат с официален профил в туитър. Но някой отговаря от тяхно име:

Източиха КТБ и никой не каза нищо, а Вие се вайкате, че един от прозорците не се затварял

Има и добавена емотиконка - човече, което са залива от... хилеж до сълзи (тя така и се казва "Лице със сълзи от радост", б.р.).

Няма да коментираме факта - откъде неназованият шегобиец, маскиран като "БДЖ", си вади умозаключенито, че в случая с КТБ "никой не е казал нищо". 

Но все пак е утешително: на човека, ако му беше закъснял влакът или да няма локомотив, сигурно щяха да му натрият носа с 6-те ястребинчета, холокоста или Големия лондонски пожар. А такива ситуации са постоянни.

Обаче, разбира ли ти Хлебаров от кладенчова вода... В смисъл - от световни трагедии, съпоставени на неговото нищо и никакво искане: като си си платил дадена услуга, поне да не ставаш като онази умираща бяла мечка, която превзе интернет.

В отговор до @bdzbg

Е да де, ние хем мръзнем, хем плащаме, хем що се оплакваме, докато БДЖ се източва като КТБ.

Един вид - с малко помощ от този, който се представя за "БДЖ", човекът вече сам стига до правилните отговори.

 

Ето какво пише в свой туит от вчера клиентът на държавния жп превозвач Ivaylo Hlebarov:

Във влака за Свиленград пуснаха парното 30 мин след като тръгнахме. @bdzbg ни беше пуснало хлад преди това, а един от прозорците не се затваря. Съсипия.

Хлебаров пише на туитър профила "БДЖ", който информира редовно за новостите в държавните железници. По-късно от БДЖ се обадиха да информират, че те не разполагат с официален профил в туитър. Но някой отговаря от тяхно име:

Източиха КТБ и никой не каза нищо, а Вие се вайкате, че един от прозорците не се затварял

Има и добавена емотиконка - човече, което са залива от... хилеж до сълзи (тя така и се казва "Лице със сълзи от радост", б.р.).

Няма да коментираме факта - откъде неназованият шегобиец, маскиран като "БДЖ", си вади умозаключенито, че в случая с КТБ "никой не е казал нищо". 

Но все пак е утешително: на човека, ако му беше закъснял влакът или да няма локомотив, сигурно щяха да му натрият носа с 6-те ястребинчета, холокоста или Големия лондонски пожар. А такива ситуации са постоянни.

Обаче, разбира ли ти Хлебаров от кладенчова вода... В смисъл - от световни трагедии, съпоставени на неговото нищо и никакво искане: като си си платил дадена услуга, поне да не ставаш като онази умираща бяла мечка, която превзе интернет.

В отговор до @bdzbg

Е да де, ние хем мръзнем, хем плащаме, хем що се оплакваме, докато БДЖ се източва като КТБ.

Един вид - с малко помощ от този, който се представя за "БДЖ", човекът вече сам стига до правилните отговори.

Коментари

Най

Следвайте ни

 
 

Още по темата

Още от категорията

Анкета

Какво очаквате от българското председателство?