Библията на мъжките списания Playboy най-вероятно ще спре да излиза на хартия след повече от 60 години на пазара. По-рано съществуваха начини да се справим със загубите, но сега вече не съм убеден, че печатът е най-добрият начин нашето съдържание да стигне до бъдещите ни потребители, заявява изпълнителният директор на Playboy Enterprises Бен Кон, цитиран от "Уолстрийт джърнъл". Списанието, създадено през 1953 г., излиза в повече от 20 страни по света.

Ръководството на компанията смята да се съсредоточи върху развитието на бранда, който е много по-голям от печатното издание. Според източници на "Уолстрийт джърнъл" от Playboy Enterprises преговарят с наследниците на създателя на Playboy Хю Хефнър за продажба на дела му от 35%. Хефнър почина през септември 2017 г. на 91 години. 

Прогнозата е, че цената за контролния пакет акции може да стигне 100 милиона долара. По информация на вестника имало договорка между Хефнър и Rizvi Traverse - компанията, която държи контролния пакет, че до смъртта му Playboy няма да прекрати издаването си на хартия.

Известно е, че настоящият американски президент Доналд Тръмп е почитател на списанието основано по времето, когато в Белия дом е бил Айзенхауер. Оттогава до ден днешен Playboy вече се разви като бранд. В средата на 2017 г. беше обявено, че видеоканалите на Playboy, в т. ч. и Playboy TV, която излъчва предавания за възрастни като Cougar Club L.A., ще се възобновят през тази година.

Освен телевизия и различни стоки марката Playboy се развива и с други проекти, като например брандирани с легендарното зайче нощни клубове. В Китай пък Playboy се асоциира с марка дрехи, тъй като другите продукти не достигат там заради цензурата.