Ad Config - Website header

 

Article_top

H&M се извини за реклама, която изобразява малко чернокожо момче, което носи суичър с надпис "Най-яката маймуна в джунглата".

Снимката, част от рекламната кампания във Великобритания на шведския производител на дрехи, предизвика бурни отрицателни реакции в социалните медии. Според критиците изображението съдържа неприятен расистки намек.

"Разбираме, че много хора са притеснени от рекламата. Ние, които работи, в H&M, може само да се съгласим с тях", излязоха от шведската компания със специално изявление до "Вашингтон пост". "Много съжаляваме, че е направена такава снимка. Затова не само премахнахме изображението, но и предлагането на самия продукт", се казва в коментара от H&M. "Ясно е, че нашите стандарти не са били следвани правилно. В това няма никакво съмнение. Внимателно ще разследваме случая, за да предотвратим подобен тип грешки в бъдеще", уточняват оттам.

В туитър потребители още в понеделник писаха за рекламата, като акцентираха, че други суичъри от същата линия се носят от бели деца като модели. Някои от тях са с изображение на тигър и надпис "Експерт по оцеляването". Социалната мрежа се изпълни с критики от знаменитости, журналисти и защитници на човешките права.

"Събудих се тази сутрин шокиран и притеснен от тази снимка", написа музикантът Abel Makkonen Tesfaye, по-известен като the Weeknd. "Силно съм обиден и повече няма да работя с @hm", добави той.

Звездата от NBA Леброн Джеймс публикува своя версия на снимката в инстаграм, като на главата на момчето сложи корона и написа няколко окуражителни думи.

"Виждам млад крал", написа той.

Наскоро Dove предизвика всеобщо неодобрение с реклама на продукт за тялото - като видеото показваше чернокожа жена, която маха кожата си и оттам се появава бяла жена. От компанията после реагираха с извинение, че "са пропуснали да представят жените от различните цветове правилно".

Ключови думи
 

H&M се извини за реклама, която изобразява малко чернокожо момче, което носи суичър с надпис "Най-яката маймуна в джунглата".

Снимката, част от рекламната кампания във Великобритания на шведския производител на дрехи, предизвика бурни отрицателни реакции в социалните медии. Според критиците изображението съдържа неприятен расистки намек.

"Разбираме, че много хора са притеснени от рекламата. Ние, които работи, в H&M, може само да се съгласим с тях", излязоха от шведската компания със специално изявление до "Вашингтон пост". "Много съжаляваме, че е направена такава снимка. Затова не само премахнахме изображението, но и предлагането на самия продукт", се казва в коментара от H&M. "Ясно е, че нашите стандарти не са били следвани правилно. В това няма никакво съмнение. Внимателно ще разследваме случая, за да предотвратим подобен тип грешки в бъдеще", уточняват оттам.

В туитър потребители още в понеделник писаха за рекламата, като акцентираха, че други суичъри от същата линия се носят от бели деца като модели. Някои от тях са с изображение на тигър и надпис "Експерт по оцеляването". Социалната мрежа се изпълни с критики от знаменитости, журналисти и защитници на човешките права.

"Събудих се тази сутрин шокиран и притеснен от тази снимка", написа музикантът Abel Makkonen Tesfaye, по-известен като the Weeknd. "Силно съм обиден и повече няма да работя с @hm", добави той.

Звездата от NBA Леброн Джеймс публикува своя версия на снимката в инстаграм, като на главата на момчето сложи корона и написа няколко окуражителни думи.

"Виждам млад крал", написа той.

Наскоро Dove предизвика всеобщо неодобрение с реклама на продукт за тялото - като видеото показваше чернокожа жена, която маха кожата си и оттам се появава бяла жена. От компанията после реагираха с извинение, че "са пропуснали да представят жените от различните цветове правилно".

Коментари

kate pate's picture
kate pate
kate pate4

Харесва ми

Много яка колекция.

Най

Следвайте ни

 
 

Още по темата

Още от категорията

Анкета

Какво очаквате от българското председателство?