Ad Config - Website header

 

Article_top

Има близо 4 месеца до сватбата на Меган Маркъл и принц Хари, но "Меган-ефектът" вече действа, пише Business Insider. Както и при появата на Кейт Мидълтън в кралското семейство, идването на Маркъл се очаква да допринесе със 667 млн. долара към британската икономика. Това е оценката, направена от Brand Finance, калкулирана на база прогнозни приходи от посещения от туристи, пътувания, ресторанти, тържества, продажби на тениски, шапки, банери и други мърчандайзинг услуги, свързани с кралската сватба. 

 

По време на последната такава церемония - бракосъчетанието на Кейт Мидълтън и принц Уилям през 2011 г., феноменът беше наречен "Ефектът на Дукесата" или "Кейт-ефектът". Оттогава насам всичко, което носят Мидълтън и децата й, се разграбва незабавно от магазините. Кейт Мидълтън се превърна в моден диктатор (trendsetter). 

Но този ефект далеч не се изчерпва само със сватбените тържества. През 2015 г. "Кейт-ефектът" донесе повече от $205 милиона на британската икономика,  докато "Шарлот-ефектът" и "Джордж-ефектът", наречени на дъщерята и сина на кралската двойка, увеличиха оборотите й с общо над $239 милиона. 

Меган, известна от червените килими в САЩ, може обаче да има дори по-голямо влияние и фискален ефект от своята снаха. Животът на 36-годишната актриса включваше споделяне на снимки на нейните приятели и семейство, дрехи и пътувания в изтрития й вече акаунт в Instagram и в блога й, което й донесе световна слава. Американското гражданство на Маркъл, заедно с няколкото години, прекарани в Канада, докато заснемаше телевизионната драма "Костюмари", може да разшири мрежата на феновете й в световен мащаб. Нейният стил освен това е решително по-модерен и по-малко традиционен от този на Мидълтън, коментира Business Insider. 

След като Маркъл и принц Хари обявиха годежа си, двойката пусна снимка от Кенсингтън палас в Лондон, на които тя носеше палто от канадския бранд Line. Марката е популярна и обичана от канадците, но слабо известна в чужбина. Скоро след като брандът беше разпознат, сайтът на Line блокира заради наплива от посещения. 

Според Brand Finance, предвид всички очаквани събития приносът на кралската фамилия в икономиката на Великобритания се изчислява на $2.4 млрд. Преди сватбата на принц Хари и Меган Маркъл, се очаква и друго събитие - третото дете на Кейт и принц Уилям през април. Очаква се то да бъде момче.

 

Има близо 4 месеца до сватбата на Меган Маркъл и принц Хари, но "Меган-ефектът" вече действа, пише Business Insider. Както и при появата на Кейт Мидълтън в кралското семейство, идването на Маркъл се очаква да допринесе със 667 млн. долара към британската икономика. Това е оценката, направена от Brand Finance, калкулирана на база прогнозни приходи от посещения от туристи, пътувания, ресторанти, тържества, продажби на тениски, шапки, банери и други мърчандайзинг услуги, свързани с кралската сватба. 

 

По време на последната такава церемония - бракосъчетанието на Кейт Мидълтън и принц Уилям през 2011 г., феноменът беше наречен "Ефектът на Дукесата" или "Кейт-ефектът". Оттогава насам всичко, което носят Мидълтън и децата й, се разграбва незабавно от магазините. Кейт Мидълтън се превърна в моден диктатор (trendsetter). 

Но този ефект далеч не се изчерпва само със сватбените тържества. През 2015 г. "Кейт-ефектът" донесе повече от $205 милиона на британската икономика,  докато "Шарлот-ефектът" и "Джордж-ефектът", наречени на дъщерята и сина на кралската двойка, увеличиха оборотите й с общо над $239 милиона. 

Меган, известна от червените килими в САЩ, може обаче да има дори по-голямо влияние и фискален ефект от своята снаха. Животът на 36-годишната актриса включваше споделяне на снимки на нейните приятели и семейство, дрехи и пътувания в изтрития й вече акаунт в Instagram и в блога й, което й донесе световна слава. Американското гражданство на Маркъл, заедно с няколкото години, прекарани в Канада, докато заснемаше телевизионната драма "Костюмари", може да разшири мрежата на феновете й в световен мащаб. Нейният стил освен това е решително по-модерен и по-малко традиционен от този на Мидълтън, коментира Business Insider. 

След като Маркъл и принц Хари обявиха годежа си, двойката пусна снимка от Кенсингтън палас в Лондон, на които тя носеше палто от канадския бранд Line. Марката е популярна и обичана от канадците, но слабо известна в чужбина. Скоро след като брандът беше разпознат, сайтът на Line блокира заради наплива от посещения. 

Според Brand Finance, предвид всички очаквани събития приносът на кралската фамилия в икономиката на Великобритания се изчислява на $2.4 млрд. Преди сватбата на принц Хари и Меган Маркъл, се очаква и друго събитие - третото дете на Кейт и принц Уилям през април. Очаква се то да бъде момче.

Коментари

Най

Следвайте ни

 
 

Още от категорията

Анкета

Одобрявате ли съживяването на проекта за АЕЦ „Белене“?