Ad Config - Website header

 

Article_top

12 000 души повече с се возили вчера в метрото, в деня на зеления билет в София на стойност 1 лев. Това обяви в ефира на БНТ кметицата Йорданка Фандъкова.

"Около 23 000 души са се возили в метрото със "зелен билет". Но със сигурност тези 12 000 души повече или поне част от тях са слезли от автомобилите си", добави тя.

И призна, че е рано да се правят анализи за това дали има ефект от въвеждането на по-евтиния билет, а и това е една мярка от много предстоящи.

"Мисля, че имаше ефект. Това е дълъг и сложен процес с включването на гражданите със собствените си усилия с мерки, които общината и държавата въвежда, да могат да участват, защото без участието на всеки един от нас, няма как да преодолеем това голямо предизвикателство пред всеки един голям град.

Говорим за последните мерки, които бяха приети тази седмица от Столичния общински съвет и това са мерки, които се прилагат само при извънредни ситуации, в дните с превишения. По принцип програмата за по-чист въздух включва над 100 постоянни мерки, по които се работи през последните години. Това е втората програма, която изпълняваме"

В момента се работи и по други ключови мерки - подмяна на автопарка, подобряване на инфраструктурата. Има избран изпълнител за новите 60 газови автобуса, които са еко-решението на столицата, обясни кметицата.

 

12 000 души повече с се возили вчера в метрото, в деня на зеления билет в София на стойност 1 лев. Това обяви в ефира на БНТ кметицата Йорданка Фандъкова.

"Около 23 000 души са се возили в метрото със "зелен билет". Но със сигурност тези 12 000 души повече или поне част от тях са слезли от автомобилите си", добави тя.

И призна, че е рано да се правят анализи за това дали има ефект от въвеждането на по-евтиния билет, а и това е една мярка от много предстоящи.

"Мисля, че имаше ефект. Това е дълъг и сложен процес с включването на гражданите със собствените си усилия с мерки, които общината и държавата въвежда, да могат да участват, защото без участието на всеки един от нас, няма как да преодолеем това голямо предизвикателство пред всеки един голям град.

Говорим за последните мерки, които бяха приети тази седмица от Столичния общински съвет и това са мерки, които се прилагат само при извънредни ситуации, в дните с превишения. По принцип програмата за по-чист въздух включва над 100 постоянни мерки, по които се работи през последните години. Това е втората програма, която изпълняваме"

В момента се работи и по други ключови мерки - подмяна на автопарка, подобряване на инфраструктурата. Има избран изпълнител за новите 60 газови автобуса, които са еко-решението на столицата, обясни кметицата.

Коментари

Напълно ясно е,

че стъкмистиката на даскалицата по руски и зицкметица др. Фандъкова не работи.

Въпросът, на който другарката Фандъкова трябва да отговори не е колко пътника са си купили по-евтиния билет.

Въпросът е колко са били пътуванията в метрото в сравнение с дните, когато цената е "обикновена", т.е. лев и шейсет.

Другият въпрос е как се сравнява това число с числото на пътуващите, когато билетите бяха по 80 ст.

Очевидно е, че в крадливата шайка, която пише глупостите, които др. Фандъкова дрънка пред медиите, няма компетентни.

Освен за гепене.

Глупостите на некадърната бивша комунистка

направо цепят мрака:

"новите 60 газови автобуса... са еко-решението на столицата, обясни кметицата."

Макак, маймуно неука, 60 автобуса са решение, при положение че мръсотията е от половин милион таралясника на по 20 години на твойте избиратели, дето не оставят място да мине градският транспорт сутрин?

Боже, боже, ела си прибери сините вересии...
Gradi Gradev's picture
Gradi Gradev
Gradi Gradev

Въпросът е

Дали се прави химически анализ на "изловените" частици или само ги претеглят?
Сега е сезон, в който големи количества кал се пренася от паркирани по зелените площи коли (например). По местата където ходя щом видя вход/изход на стоеж, гледката е ужасна - кал на пътното платно. Където и да си в града, като погледнеш към края на пътните платна, се виждат събрани огромни количества прах. В петък на бул. Възкресение, Красна поляна, София една линейка мина доста
по-бързичко и вдигна невероятен, плътен облак прах, който остана за много дълго по цялата дължина на булеварда. Сигурно концентрацията в облака е била хиляди пъти над нормата. Разказаното едва ли учудва някой. Има наредба с глоби т.е. от Общината са си свършили работата.

...

Ако ги въвеждат мерките по този начин на час по лъжичка и за по ден-два, то накрая няма да останат избиратели и данъкоплатци, или поне здрави такива. Интересното е, че и те (общинарите) дишат същия въздух, но се правят на разсеяни. Да видим колко голямо ще бъде търпението на софиянци и гости на столицата по темата.

Според мен рязко трябва да се ограничи движението на МПС-та в града, както и много по-често да се мият улиците - и булеварди, и вътрешноквартални. Иначе няма оправия. Разбира се, трябва да се създаде и удобна алтернатива на хората с повече маршрути на градския транспорт, както и достъпна цена за превоз, защото само с репресии не става.
Франк Лойд Райт's picture
Франк Лойд Райт
Фран Лойд Райт

Тая счупи тъпомера!

Леле, даскалицата скоро май ще открие и топлата вода? Само абсолютен кретен не може да осъзнае, че градският транспорт трябва да има конкурентна цена спрямо алтернативите си. Иначе се получава сегашната ситуация. И друго - я другарката кметица да види глупавите и мерки как ще подействат в работен ден? Щото аз трябва задължително да си взема колата сутрин, щото някой велик мислител е измислил синята зона. И дори цената на билета да е половин лев, аз пак ще си ходя с колата, щото група дебили се правят на общинари и пълнят една черна каса. Я другарката да каже от кога не е правен одит на ЦГМ?

Най

Следвайте ни

 
 

Още по темата

Още от категорията