Ad Config - Website header

 

Article_top

Неразплитаема мрежа от интереси, маркетинг и пиар, плюс простичкото усещане за фена, че най-големите звезди са "на една ръка" разстояние. Както и възможност отсрещната страна, т.е. - самите рок и поп икони, да се забавляват като простосмъртни.

Това направиха осъществимо социалните мрежи. А още по-забавно е, когато става въпрос за лица, започнали кариерата си, когато не просто е нямало интернет - през 1960-те или 1970-те, а компютрите са били с размери на стая.

Повечето артисти естествено (или пиарите им, де) ползват платформите за реклама - обявяване на концерти, нова песен, видео, пордажба на джунджурии.

"Ред Хот Чили Пепърс" например постоянно постват... меко казано, налудничави неща.

Като тази татуировка.

 

Не можем да кажем какво ли е вземал Еди Ведър от "Пърл Джем", за да извършва подобни движения на сцената...

 

Но явно си се харесва, щом си се е ретуитнал.

Кърк Хамет от "Металика" пък е суперактивен във фейсбук. Той често шерва неща на "шефа" Джеймс Хетфийлд.

Но се забавлява и със стари видеа от концерти или изпълнения на песни на бандата от талантливи хлапета и не само.

"Ролинг Стоунс" обаче стават за всичко. От важни информации за настоящето на бандата, до весели неколкосекундни GIF-чета.

И докато за "Стоунс" или други антики като "Блек Сабат" определено остава усещането, че пиари им поддържат страниците,...

 

 

 

... това едва ли може да се каже за веселяка Кийт Ричардс. Той е доста активен в Туитър. И пуска доста лични неща.

Отделен въпрос е, че когато си Кийт, може би няма много на кого да се възхищаваш. Затова публикуваш основно... себе си:

 

Платформата за снимки Instagram пък е любима за един доста по-млад от Кийт guitar hero - DJ Ашба. И той явно доста си се харесва и често си се поства, не пропускайки да ви продаде минерална вода или дрехи със своето име.

 

Неразплитаема мрежа от интереси, маркетинг и пиар, плюс простичкото усещане за фена, че най-големите звезди са "на една ръка" разстояние. Както и възможност отсрещната страна, т.е. - самите рок и поп икони, да се забавляват като простосмъртни.

Това направиха осъществимо социалните мрежи. А още по-забавно е, когато става въпрос за лица, започнали кариерата си, когато не просто е нямало интернет - през 1960-те или 1970-те, а компютрите са били с размери на стая.

Повечето артисти естествено (или пиарите им, де) ползват платформите за реклама - обявяване на концерти, нова песен, видео, пордажба на джунджурии.

"Ред Хот Чили Пепърс" например постоянно постват... меко казано, налудничави неща.

Като тази татуировка.

 

Не можем да кажем какво ли е вземал Еди Ведър от "Пърл Джем", за да извършва подобни движения на сцената...

 

Но явно си се харесва, щом си се е ретуитнал.

Кърк Хамет от "Металика" пък е суперактивен във фейсбук. Той често шерва неща на "шефа" Джеймс Хетфийлд.

Но се забавлява и със стари видеа от концерти или изпълнения на песни на бандата от талантливи хлапета и не само.

"Ролинг Стоунс" обаче стават за всичко. От важни информации за настоящето на бандата, до весели неколкосекундни GIF-чета.

И докато за "Стоунс" или други антики като "Блек Сабат" определено остава усещането, че пиари им поддържат страниците,...

 

 

 

... това едва ли може да се каже за веселяка Кийт Ричардс. Той е доста активен в Туитър. И пуска доста лични неща.

Отделен въпрос е, че когато си Кийт, може би няма много на кого да се възхищаваш. Затова публикуваш основно... себе си:

 

Платформата за снимки Instagram пък е любима за един доста по-млад от Кийт guitar hero - DJ Ашба. И той явно доста си се харесва и често си се поства, не пропускайки да ви продаде минерална вода или дрехи със своето име.

Коментари

Най

Следвайте ни

 
 

Още по темата

Още от категорията

Анкета

Как трябва да се явят партиите от десния политически спектър на изборите за европейски парламент?