Министерският съвет публикува данни за изразходваните средства по комуникационните планове на оперативните програми и програмата за развитие на селските райони за периода от 1 юни 2013 г. до 30 юни 2014 г. 

Най-много средства са насочени към медийната група "България он ер", която притежава телевизия, радио и интернет сайтове. Медиите са собственост на варненската група около "Химимпорт".

За последните 13 месеца "България он ер" е привлякла 1 168 781 лева за популяризиране на европрограмите. Най-големите суми са от програмата за конкурентоспособност, от "Транспорт" и от "Развитие на селските райони", съответно управлявани от министрите Драгомир Стойнев, Данаил Папазов и Димитър Греков.

Тези договори се подписват директно с медиите без провеждане на търг.

На второ място по привлечени европари за реклама е бТВ1 079 229 лева. На трето е ТВ7 с 1 050 000 лева.

Първата тройка на правителството не съвпада с първата тройка на зрителите - бТВ, Нова и БНТ. Затова прави впечатление специалното отношение към "България он ер" и ТВ7.

Следващите в класацията са:

Дарик - 565 568 лева

Нова тв - 479 982 лева

БНТ - 435 839 лева

БНР - 279 880 лева

Отделно министерствата поръчват реклама или публикуват обяви в медии. Според поискана от депутато от ГЕРБ справка и публикувана от в."Преса", общо раздадените за медии пари от кабинета "Орешарски" са над 6 милиона лева.