Ad Config - Website header

 

Article_top

BMW изтегля над 300 хиляди коли от британския пазар заради опасения, че електрическото им захранване може да спре в движение, съобщава Би Би Си.

Става дума за 312 000 автомобила, произведени между март 2007 и август 2011 г. - сериите 1, 3, моделите Z4 и X1.

Миналата година германският автомобилен производител изтегли 36 410 автомобила заради подобни проблеми. След разследване на Би Би Си обаче става ясно, че дефект в електрическото захранване имат и коли, които не са изтеглени. Това е причината  BMW да се застрахова, като изведе от употреба над 300 000 автомобила.

От компанията признават за проблема след като британски гражданин умира в катастрофа на Коледа през 2016 г. Неговият Ford Fiesta се блъска в дърво, защото до последния момент не забелязва идващото срещу него BMW, чиито светлини изведнъж угаснали.

При разследването става ясно, че причината за късото съединение, заради което спират фаровете, е производствен дефект.

Пред Би Би Си собственик на BMW серия 3 разказва, че с колата му се е случило същото през декември 2016 г. Сервизът му връща автомобила след преглед. По-късно се оказва, че колите от същата серия, които са на бензин, са сред първите изтеглени от пазара. Неговата обаче не е.

"Само си помислих колко опасно би могло да е това, ако семейството ми беше в колата и карах по магистрала", разказва той и допълва, че след инцидента не е шофирал колата си.

През 2013 г. BMW изтегля над 500 000 коли от САЩ, Австралия, Канада и Южна Африка.

От компанията заявиха, че отварят гореща линия за клиенти и ще изслушат оплакванията на всички засегнати.

 

BMW изтегля над 300 хиляди коли от британския пазар заради опасения, че електрическото им захранване може да спре в движение, съобщава Би Би Си.

Става дума за 312 000 автомобила, произведени между март 2007 и август 2011 г. - сериите 1, 3, моделите Z4 и X1.

Миналата година германският автомобилен производител изтегли 36 410 автомобила заради подобни проблеми. След разследване на Би Би Си обаче става ясно, че дефект в електрическото захранване имат и коли, които не са изтеглени. Това е причината  BMW да се застрахова, като изведе от употреба над 300 000 автомобила.

От компанията признават за проблема след като британски гражданин умира в катастрофа на Коледа през 2016 г. Неговият Ford Fiesta се блъска в дърво, защото до последния момент не забелязва идващото срещу него BMW, чиито светлини изведнъж угаснали.

При разследването става ясно, че причината за късото съединение, заради което спират фаровете, е производствен дефект.

Пред Би Би Си собственик на BMW серия 3 разказва, че с колата му се е случило същото през декември 2016 г. Сервизът му връща автомобила след преглед. По-късно се оказва, че колите от същата серия, които са на бензин, са сред първите изтеглени от пазара. Неговата обаче не е.

"Само си помислих колко опасно би могло да е това, ако семейството ми беше в колата и карах по магистрала", разказва той и допълва, че след инцидента не е шофирал колата си.

През 2013 г. BMW изтегля над 500 000 коли от САЩ, Австралия, Канада и Южна Африка.

От компанията заявиха, че отварят гореща линия за клиенти и ще изслушат оплакванията на всички засегнати.

Коментари

Martin Steffens's picture
Martin Steffens
capitalfinance

REAL PROVIDER FOR BANK INSTRUMENT TO FUND PROJECTS

Hello Sir/Ma

I work as Financial Consultant for my clients..Am direct mandate to an Active, Reliable and Capable provider of bank instruments,such as fresh cut BG, SBLC, MTN and LC which are specifically for lease/purchase, our Bank instruments can be engage in PPP Trading, Discounting, Signature Project(s) such as Aviation, Agriculture, Petroleum , Telecommunication, Construction of dams, Bridges, Real Estate and all kind of projects.



Right now we currently have options for lease/Collateral for Loan and we can deliver instruments strictly with our terms and procedure only.

Best Regards

Martin Steffens
Email: marts.capitalfinance@gmail.com
Skype: marts.capitalfinance@gmail.com

Най

Следвайте ни

 
 

Още по темата

Още от категорията

Анкета

Одобрявате ли съживяването на проекта за АЕЦ „Белене“?