Ad Config - Website header

 

Article_top

Позицията ми за европейския пакет "Мобилност" е тази, която се защитава от Бойко Борисов.

Това заяви днес испанският премиер Мариано Рахой на брифинг след среща с българския си колега в София.

Българските превозвачи в момента протестират срещу мерките, които се готвят.

"Мисля, че това е в съответствие с онова, от което се нуждаят превозвачите ни и на това, което се диктува от разума. Има една част в директивата, която остана висяща. Не се постигна съгласие между членките на ЕС. Това е въпрос, който ме безпокои, за мен той е важен", допълни Рахой.

И двамата лидери се обърнаха 1-2 пъти един към друг с малки имена и на "ти".

Борисов изрази убеденост, че Франция, откъдето са най-големите превозвачески фирми, просто иска да премахне конкуренцията от страни като нашата. След което разви тезата си:

"Най-лесният начин това да стане е, като се поставят няколко на пръв поглед изглеждащи в полза и в името на шофьорите изисквания: повече почивка в по-луксозни и удобни места и т.н. Когато целият пакет се сложи на масата и когато се разглеждаше на части, по някои от тях е намирано съгласие, защото звучат логично.

Има ли някой против, че шофьорът, след като кара 1000 километра или колкото е по закон, трябва да спре на охраняем паркинг, да има топла храна, напитки, баня, където да си почине и да продължи нататък? Кой здравомислещ човек оттук ще каже: "Не, това не е така"?

Само че детайлите след това променят цялата конфигурация. Той на хотел трябва да отиде. Ако отиде, кой ще му пази ТИР-а? Застрахователят не поема за 1 милион евро товар, ако някой го обере. С какво ще отиде до хотела и ще се върне? Колко ще му струва таксито, стаята?"

Той ще представи утре пред европейските лидери в София компромисни текстове за промяна на правилата при международните превози.

Кой ще изхвърли Франция и Германия от ЕС?

Веднага след това в присъствието на испанския премиер Борисов започна да хока опозицията.

"В България има много смели и безкомпромисни хора като нашия лидер на опозицията", каза той, като очевидно визира лидерката на БСП Корнелия Нинова.

И продължи:

"Надявам се заради единството на ЕС, заради общата ни европейска политика да не се правят такива изключения или да се направи компромис - да не се удря един бранш, какъвто е превозваческият в България. Да тръгнеш срещу Франция, Германия, Холандия и Белгия е много смело. Не съм спрял, само не съм толкова гръмогласен, смел, брутален, който с пръст обяснява как ще разбие Германия, Франция и всички останали и ще ги изхвърли от ЕС, както много обичат да говорят.

Много им пука какво ще кажат! Най обичат някой да подскача. Оптимист съм, защото мисля, че по правилния начин - с такт, с диалог се опитваме да свършим работа", завърши Борисов, явно визирайки днешния брифинг на БСП - че кабинетът не защитава интересите на бранша.

Ключови думи
 

Позицията ми за европейския пакет "Мобилност" е тази, която се защитава от Бойко Борисов.

Това заяви днес испанският премиер Мариано Рахой на брифинг след среща с българския си колега в София.

Българските превозвачи в момента протестират срещу мерките, които се готвят.

"Мисля, че това е в съответствие с онова, от което се нуждаят превозвачите ни и на това, което се диктува от разума. Има една част в директивата, която остана висяща. Не се постигна съгласие между членките на ЕС. Това е въпрос, който ме безпокои, за мен той е важен", допълни Рахой.

И двамата лидери се обърнаха 1-2 пъти един към друг с малки имена и на "ти".

Борисов изрази убеденост, че Франция, откъдето са най-големите превозвачески фирми, просто иска да премахне конкуренцията от страни като нашата. След което разви тезата си:

"Най-лесният начин това да стане е, като се поставят няколко на пръв поглед изглеждащи в полза и в името на шофьорите изисквания: повече почивка в по-луксозни и удобни места и т.н. Когато целият пакет се сложи на масата и когато се разглеждаше на части, по някои от тях е намирано съгласие, защото звучат логично.

Има ли някой против, че шофьорът, след като кара 1000 километра или колкото е по закон, трябва да спре на охраняем паркинг, да има топла храна, напитки, баня, където да си почине и да продължи нататък? Кой здравомислещ човек оттук ще каже: "Не, това не е така"?

Само че детайлите след това променят цялата конфигурация. Той на хотел трябва да отиде. Ако отиде, кой ще му пази ТИР-а? Застрахователят не поема за 1 милион евро товар, ако някой го обере. С какво ще отиде до хотела и ще се върне? Колко ще му струва таксито, стаята?"

Той ще представи утре пред европейските лидери в София компромисни текстове за промяна на правилата при международните превози.

Кой ще изхвърли Франция и Германия от ЕС?

Веднага след това в присъствието на испанския премиер Борисов започна да хока опозицията.

"В България има много смели и безкомпромисни хора като нашия лидер на опозицията", каза той, като очевидно визира лидерката на БСП Корнелия Нинова.

И продължи:

"Надявам се заради единството на ЕС, заради общата ни европейска политика да не се правят такива изключения или да се направи компромис - да не се удря един бранш, какъвто е превозваческият в България. Да тръгнеш срещу Франция, Германия, Холандия и Белгия е много смело. Не съм спрял, само не съм толкова гръмогласен, смел, брутален, който с пръст обяснява как ще разбие Германия, Франция и всички останали и ще ги изхвърли от ЕС, както много обичат да говорят.

Много им пука какво ще кажат! Най обичат някой да подскача. Оптимист съм, защото мисля, че по правилния начин - с такт, с диалог се опитваме да свършим работа", завърши Борисов, явно визирайки днешния брифинг на БСП - че кабинетът не защитава интересите на бранша.

Коментари

Добре, някой да ми обясни,

Добре, някой да ми обясни, защо когато Макарона дойде във Варна, Бойко го подкрепи, а сега го хока?
Имало ли е кой да му обясни тогава нещо, което са му обяснили 120 хиляди души сега?
Аз ще ви кажа - толкова струва дипломацията ни. Простият факт, че 120 хиляди могат да се върнат в България и да кажат "Бойко, дай ни работа" го е отрезвил за едно денонощие.

Показателно какво е леке.

Показателно какво е леке. Също така е показателно колко души са необходими, за да го уплашат.

Най Умния сред Умните

Аз имам чувството, че съм най умния в България, щото щом на чело стои много по прост от мене човек, то колко по прости трябва да са останалите, тези които го избират и то цели 3 пъти...

ЕС за Идиоти Евровизия

ЕС е нещо като Административна Евровизия, всеки излъчва най доброто което има...
You voted '+'.

Най

Следвайте ни

 
 

Още по темата

Още от категорията