Ad Config - Website header

 

Article_top

Билет в подземните совалки, които Илон Мъск ще пусне в Лос Анджелис, ще струва 1 долар (1.6573 лева), почти колкото и билет в столичния градски транспорт, чиято цена е 1.60 лева.

Предприемачът Мъск обяви проекта си за изграждане на високоскоростни транспортни тунели под Лос Анджелис в опит за справяне с трафика и заяви, че смята да работи заедно с оператора на метрото в близо 4-милионния град. 

Неговата фирма зад проекта - The Boring Company, иска да прокопае тунели, които да се свързват със съществуващите линии на метрото, за да "допълват транспортната система". По време на презентацията в Лос Анджелис на 17 май Мъск показа видео с проекта за тунелите.

На земята пътниците ще се качват в совалка със 16 места - вид асансьор, който след това ще се свързва с високоскоростна мрежа, задвижва се на ток и пътува с до 200 километра в час.

Идеята е превозните средства да предлагат услуга, която да е нещо средно между пътуване в метрото и пътуване с личен автомобил - при това само на цена от 1 долар. Така пътниците могат да стигнат до центъра на Лос Анджелис от международното летище за по-малко от 10 минути.

Дългосрочната визия на главния изпълнителен директор на Tesla и SpaceX е тунелите да обслужват проекта Hyperloop, който според него ще намали със шест часа пътя от Сан Франциско до Лос Анджелис и разстоянието ще се пътува само за... 30 минути. Hiperloop е концепцията на Мъск за петия вид транспорт - след влака, самолета, автомобила и кораба, която означава придвижване на хора в специални влакчета във вакуумни тръби със скорост от над 1000 км/час - което означава движение по-бързо от самолетите.

Засега се стремим към скорост от над 300 мили (около 483 километра) в час във вакуумен тунел, казва Илон Мъск.

 

Билет в подземните совалки, които Илон Мъск ще пусне в Лос Анджелис, ще струва 1 долар (1.6573 лева), почти колкото и билет в столичния градски транспорт, чиято цена е 1.60 лева.

Предприемачът Мъск обяви проекта си за изграждане на високоскоростни транспортни тунели под Лос Анджелис в опит за справяне с трафика и заяви, че смята да работи заедно с оператора на метрото в близо 4-милионния град. 

Неговата фирма зад проекта - The Boring Company, иска да прокопае тунели, които да се свързват със съществуващите линии на метрото, за да "допълват транспортната система". По време на презентацията в Лос Анджелис на 17 май Мъск показа видео с проекта за тунелите.

На земята пътниците ще се качват в совалка със 16 места - вид асансьор, който след това ще се свързва с високоскоростна мрежа, задвижва се на ток и пътува с до 200 километра в час.

Идеята е превозните средства да предлагат услуга, която да е нещо средно между пътуване в метрото и пътуване с личен автомобил - при това само на цена от 1 долар. Така пътниците могат да стигнат до центъра на Лос Анджелис от международното летище за по-малко от 10 минути.

Дългосрочната визия на главния изпълнителен директор на Tesla и SpaceX е тунелите да обслужват проекта Hyperloop, който според него ще намали със шест часа пътя от Сан Франциско до Лос Анджелис и разстоянието ще се пътува само за... 30 минути. Hiperloop е концепцията на Мъск за петия вид транспорт - след влака, самолета, автомобила и кораба, която означава придвижване на хора в специални влакчета във вакуумни тръби със скорост от над 1000 км/час - което означава движение по-бързо от самолетите.

Засега се стремим към скорост от над 300 мили (около 483 километра) в час във вакуумен тунел, казва Илон Мъск.

Коментари

Klingon Oid's picture
Klingon Oid
Klingon Oid

Някои проекти просто

Някои проекти просто изпреварват времето си и поради тази причина не могат да бъдат реализирани. Но пък за сметка на това "разчистват" пътя към "немислимото"-

Например проекта "Иридиум" от 90-те на миналия век - пълен провал.
А нямаше и 10 години по-късно, същия ефект на практика беше постигнат с далеч по-еввтините ГСМ-мрежи
Klingon Oid's picture
Klingon Oid
Klingon Oid

"същия ефект" = телефонче в

"същия ефект" = телефонче в джоба

Ще се впечатлим като видим нещо реално,

засега въздухарски глупости и милиардни държавни дотации.

Бързите влакове и метрото в Европа, Япония и Китай вършат тая работа от години и не по-скъпо.

И реално.

Най

Следвайте ни

 
 

Още по темата

Още от категорията

Анкета

Трябва ли България да приеме еврото?