Ad Config - Website header

 

Article_top

Искаме да има диалог и сме готови на компромиси с новия Закон за автомобилната камара, заяви днес лидерът на ПГ на ГЕРБ Цветан Цветанов в парламента. Управляващи и опозиция пак влязоха в сблъсък заради проектозакона.

Проектът предвижда новосъздадена автомобилна камара да поеме функциите на ДАИ - да издава лицензи и да осъществява контрол.

По негови думи законопроектът ограничава сивата част на сектора и ще намали тежките произшествия, в които участници под една или друга форма са транспортните фирми.

"Нека да видим защо това се случваше досега и дали с тази камара няма да се подобри тази среда на работа“, заяви той.

Според дясната ръка на Борисов БСП се възползват от момента, за да нажежат напрежението в обществото и да създадат противопоставяне на транспортния бранш.

Георги Свиленски от левицата пък коментира, че новият закон е всичко друго, но не и обединение на бранша.

"С този закон искат да задължат всички 17 хил. транспортни фирми да бъдат членове на тази организация, да плащат членски внос от 1000 до 10 000 лв. и те да контролират кой ще извършва тази дейност, на кого ще отнемат лиценза, на кого ще дадат лиценз. Т.е. това, което трябва да прави министерството, искат да го правят едни частни формирования", заяви той.

Според него интерес от закона имат КРИБ и Миролюб Столарски, регистрирал вече името на камарата в Търговския регистър.

"Представете си тези 17 хил. превозвача да се съберат в „Арена Армеец“, да си приемат устав и да си решат колко да е членският внос. Само ще кажа на колегите от ГЕРБ, че това не може да бъде сбирка на партията в „Арена Армеец“. Това са превозвачи, не са като членовете им да им казват какво да правят“, допълни Свиленски.

Според него в транспортното министерство има тежки случаи на корупция.

 

Искаме да има диалог и сме готови на компромиси с новия Закон за автомобилната камара, заяви днес лидерът на ПГ на ГЕРБ Цветан Цветанов в парламента. Управляващи и опозиция пак влязоха в сблъсък заради проектозакона.

Проектът предвижда новосъздадена автомобилна камара да поеме функциите на ДАИ - да издава лицензи и да осъществява контрол.

По негови думи законопроектът ограничава сивата част на сектора и ще намали тежките произшествия, в които участници под една или друга форма са транспортните фирми.

"Нека да видим защо това се случваше досега и дали с тази камара няма да се подобри тази среда на работа“, заяви той.

Според дясната ръка на Борисов БСП се възползват от момента, за да нажежат напрежението в обществото и да създадат противопоставяне на транспортния бранш.

Георги Свиленски от левицата пък коментира, че новият закон е всичко друго, но не и обединение на бранша.

"С този закон искат да задължат всички 17 хил. транспортни фирми да бъдат членове на тази организация, да плащат членски внос от 1000 до 10 000 лв. и те да контролират кой ще извършва тази дейност, на кого ще отнемат лиценза, на кого ще дадат лиценз. Т.е. това, което трябва да прави министерството, искат да го правят едни частни формирования", заяви той.

Според него интерес от закона имат КРИБ и Миролюб Столарски, регистрирал вече името на камарата в Търговския регистър.

"Представете си тези 17 хил. превозвача да се съберат в „Арена Армеец“, да си приемат устав и да си решат колко да е членският внос. Само ще кажа на колегите от ГЕРБ, че това не може да бъде сбирка на партията в „Арена Армеец“. Това са превозвачи, не са като членовете им да им казват какво да правят“, допълни Свиленски.

Според него в транспортното министерство има тежки случаи на корупция.

Коментари

Най

Следвайте ни

 
 

Още по темата

Още от категорията

Анкета

Трябва ли България да приеме еврото?