Ad Config - Website header

 

Article_top

Карло Бенетон, най-младият от клана, създал едноименната марка, почина на 74 години, се посочва в публикувано днес комюнике на компанията, цитирано от Франс прес.

Той е починал в жилището си в Тревизо, северната част на Италия, след боледуване. Баща е на 4 деца.

Заедно с братята си Лучано и Джилберто и сестра си Джулиана, Карло Бенетон основава компанията през 1965 година в Понцано Венето, община в североизточната част на Италия.

Първоначалната идея хрумнала на най-големия от братята Лучано и така на бял свят бързо са се появили меките вълнени пуловери в многобройни цветове, които съблазнили хората.

Успехът на Юнайтед калърс ъв Бенетон (United Colors of Benetton) впоследствие продължава да расте, за да се превърне в световен феномен между 1982 и 2000 година с шокиращите рекламни кампании на фотографа Оливиеро Тоскани. Една от тях е тази, която показва тъмнокожа жена, която кърми бяло дете.

От началото на десетилетието обаче марката, която се диверсифицира в облеклото, тръгна стремително надолу. Това принуди 83-годишния Лучано Бенетон да поеме отново фирмата през ноември миналата година, за да я изправи на крака.

Бенетон завърши 2017 година със загуби от 180 милиона евро, най-големите в историята на компанията, но очаква през 2019 г. въздействието на новата стратегия да се отрази на резултатите.

През ноември миналата година Лучано Бенетон обясни пред вестник "Република", че за него да е свидетел на разпадането на Юнайтед калърс ъв Бенетон е било "непоносима болка". По думите му "най-сериозният грях" е бил този почти "да се спре производството на пуловери".

Като цяло компанията загуби своето ДНК и не успя да се промени, за да се конкурира с новите играчи на пазара на "бързата мода" като Ейч енд Ем (H&M), Зара (на испански Сара - Zara) или Унияло (Uniqlo), отбелязва АФП.

БТА

Ключови думи
 

Карло Бенетон, най-младият от клана, създал едноименната марка, почина на 74 години, се посочва в публикувано днес комюнике на компанията, цитирано от Франс прес.

Той е починал в жилището си в Тревизо, северната част на Италия, след боледуване. Баща е на 4 деца.

Заедно с братята си Лучано и Джилберто и сестра си Джулиана, Карло Бенетон основава компанията през 1965 година в Понцано Венето, община в североизточната част на Италия.

Първоначалната идея хрумнала на най-големия от братята Лучано и така на бял свят бързо са се появили меките вълнени пуловери в многобройни цветове, които съблазнили хората.

Успехът на Юнайтед калърс ъв Бенетон (United Colors of Benetton) впоследствие продължава да расте, за да се превърне в световен феномен между 1982 и 2000 година с шокиращите рекламни кампании на фотографа Оливиеро Тоскани. Една от тях е тази, която показва тъмнокожа жена, която кърми бяло дете.

От началото на десетилетието обаче марката, която се диверсифицира в облеклото, тръгна стремително надолу. Това принуди 83-годишния Лучано Бенетон да поеме отново фирмата през ноември миналата година, за да я изправи на крака.

Бенетон завърши 2017 година със загуби от 180 милиона евро, най-големите в историята на компанията, но очаква през 2019 г. въздействието на новата стратегия да се отрази на резултатите.

През ноември миналата година Лучано Бенетон обясни пред вестник "Република", че за него да е свидетел на разпадането на Юнайтед калърс ъв Бенетон е било "непоносима болка". По думите му "най-сериозният грях" е бил този почти "да се спре производството на пуловери".

Като цяло компанията загуби своето ДНК и не успя да се промени, за да се конкурира с новите играчи на пазара на "бързата мода" като Ейч енд Ем (H&M), Зара (на испански Сара - Zara) или Унияло (Uniqlo), отбелязва АФП.

БТА

Коментари

Най

Следвайте ни

 
 

Още по темата

Още от категорията