Ad Config - Website header

 

Article_top

"Влаковете за новите метростанции са енергийно ефективни и не изискват управление от машинист. Имат много модерен дизайн и всички удобства за пътниците, които ще използват метрото."

Това каза кметът на София Йорданка Фандъкова, която провери новоизграждащото се депо на "Метрополитен".

Преди няколко дни тя съобщи, че вече е пристигнал първият влак от 20-те в София, следващия понеделник, 16 юли, предстои да дойде вторият влак, а на 2 август третият, допълва "Фокус".

„Влаковете са много модерни, знаете, че имат опция за управление без машинист, но, разбира се, сега ще започне обучение на машинисти“, посочи Фандъкова.

Тя уточни, че фирмата „Сименс“ е спечелила поръчката и е започнала производството.

По думите ѝ дейностите по новия, трети метродиаметър са изпълнени 75% и над 3 км от тунелите вече са прокопани.

"Пусковият срок на първия етап от 8 км и 8 метростанции (от "Владимир Вазов" - до "Красно село", б.р.) е есента на следващата година. Вторият етап е 4 км, които се изграждат до Околовръстния път и Горна баня - ще са готови в началото на 2020 г. Тази отсечка от третата линия ще обслужва 130 хил. пътници на ден“, смята градоначалникът.

Фандъкова уточни, че ул. “Житница“ е силно амортизирана и ще бъде изцяло променена още следващото лято. По думите ѝ Столична община и общинският бюджет ще се включат за цялостно ремонтиране на улицата.

Кметът добави още, че проектът на метрото се изпълнява с огромната подкрепа на Европейската комисия, с европейско финансиране и софийското метро често се дава за пример.

 

"Влаковете за новите метростанции са енергийно ефективни и не изискват управление от машинист. Имат много модерен дизайн и всички удобства за пътниците, които ще използват метрото."

Това каза кметът на София Йорданка Фандъкова, която провери новоизграждащото се депо на "Метрополитен".

Преди няколко дни тя съобщи, че вече е пристигнал първият влак от 20-те в София, следващия понеделник, 16 юли, предстои да дойде вторият влак, а на 2 август третият, допълва "Фокус".

„Влаковете са много модерни, знаете, че имат опция за управление без машинист, но, разбира се, сега ще започне обучение на машинисти“, посочи Фандъкова.

Тя уточни, че фирмата „Сименс“ е спечелила поръчката и е започнала производството.

По думите ѝ дейностите по новия, трети метродиаметър са изпълнени 75% и над 3 км от тунелите вече са прокопани.

"Пусковият срок на първия етап от 8 км и 8 метростанции (от "Владимир Вазов" - до "Красно село", б.р.) е есента на следващата година. Вторият етап е 4 км, които се изграждат до Околовръстния път и Горна баня - ще са готови в началото на 2020 г. Тази отсечка от третата линия ще обслужва 130 хил. пътници на ден“, смята градоначалникът.

Фандъкова уточни, че ул. “Житница“ е силно амортизирана и ще бъде изцяло променена още следващото лято. По думите ѝ Столична община и общинският бюджет ще се включат за цялостно ремонтиране на улицата.

Кметът добави още, че проектът на метрото се изпълнява с огромната подкрепа на Европейската комисия, с европейско финансиране и софийското метро често се дава за пример.

Коментари

смехурко's picture
смехурко
смехурко

Хубава работа, ама..

Живея в Младост. Оказа се, че за няколко месеца в квартала започна интензивно разкопаване и строителство. Явно Иванчева наистина е пречела на селяндурската мафия да досъсипе и този квартал! Целта е явно да стане също толкова гнусен и презастроен като Манастирски ливади и голяма част от Лозенец. Вече могат да я пуснат от следствието. Новият "кмет" е избълвал очевидно всички "затлачени" преписки на мутробизнесмените. Апропо ... какво име по произход е Ваклин? Българн? Едва ли..

Най

Следвайте ни

 
 

Още по темата

Още от категорията

Анкета

Трябва ли България да приеме еврото?