Ad Config - Website header

 

Article_top

Достигането до полуфинал на Световното в Русия от националния отбор на Англия буквално подлуди и без това лудите по играта британци. Животът излезе от нормалния си ритъм, а кой знае какво ще стане, ако отборът на Гарет Саутгейт победи днес Хърватия и се класира на финала срещу Франция в неделя.

Но и без това да се случи победите по руските терени помагат на британската икономика, сочи анализ на Би Би Си. Търговията отчита 2,3 процента ръст спрямо миналата година. Домакинствата пък харчат с 5 процента повече. И то, както ще се уверите по-долу, не само за бира в пъба или храна за пред телевизора у дома.

Ето пет доказателства за психозата, водеща до по-добри бизнес резултати:

1. Да си направиш победна татуировка

Кейси Бърд, която работи в студио в Манчестър, се хвали с добри приходи по време на световното. Хората си татуират логото на Футболната асоциация с трите лъва, надписът Come On England, нашумялото отново след 20 години It's coming home, лицата на Хари Кейн, Хари Магуайър, Джордан Пикфорд, Джеси Лингард, на треньора Гарет Саутгейт...

Тя предрича ескалация, ако Англия спечели тази вечер и в неделя. 

"Във Великобритания трябва да си трезвен, за да си направиш татуировка. Така че не мисля, че някой ще дойде в неделя сутринта", казва Кейси.

Кроячът на килими Джейми Ричардсън не може да чака. Вече си е направил татус с изображение на световната купа и надписа England 2018 World Cup Winners. Дан Уелч от Лутън е поискал на крака му да бъдат изписани имената на всички национали от отбора.

2. Да се облечеш като треньора

"Амазон" отчита огромно търсене на маски с изображението на Гарет Саутгейт. 

Големият хит тези дни обаче е да носиш официална жилетка, досущ като новия национален герой Саутгейт. Костюмите на английските национали са на популярната и в България фирма Marks & Spencer. Тя отбелязва увеличение на продажбите на жилетки с цели 35 процента.

Този артикул се търси много и в Ebay, откъдето доволно потриват ръце. Съобразителни търговци вече продават обикновени тениски, на които изображението отпред е... жилетка.

Медиите и социалните мрежи подеха кампания, наречена "Сряда на жилетката" (заради днешния полуфинал). В момента това е може би най-популярният хаштаг на британски профили в социалните мрежи, заедно с Come On England и It's comimg home.

3. Да си купиш телевизор

Или поне монитор. Всичко що изобразява картина се харчи тези дни! Продажбата на телевизори има ръст от 40 на сто спрямо същия период на 2017 г. Големите приемници - над 55 инча, вървят с 33 процента по-добре в сравнение с 2016-а, когато беше европейското във Франция.

4. "Футболът се идва у дома"

Клуб Z още в понеделник ви разказа историята на песента, която се казва "Трите лъва" и в която натрапчиво се повтаря It's coming home, It's coming home, It's coming, football's coming home...

Тя беше написана преди повече от 22 години, за да бъде химн на Евро '96 в Англия. Тогава оглави британския чарт. В неделя го изкатери отново. Не можете да видите често хора, които не са били родени, когато дадено парче е било хит, да го пеят неуморно и с пълни гърла. "Трите лъва" се върна в класацията под номер 24 след победата над Колумбия. А след успеха срещу Швеция качи върха.

Жалко, че вече не сме в ерата на компакт дисковете и плочите. Авторът Йън Броуди от групата "Лайтинг сийдс" и неговите партньори в проекта Дейвид Бедъл и Франк Скинър (и двамата са комедийни актьори тв звезди) щяха да станат милионери за няколко дни. А може и да са.

"Спотифай" казва, че песента е прослушана над 1 милион пъти в събота. Два пъти повече, отколкото след срещата с Колумбия на осминафинала. 

"Само може да са гадае какво ще стане, ако Англия победи Хърватия", казва говорител на музикалната платформа.

В пъти са скочили преглежданията и в youtube.

5. Изкуствена трева

Англичаните си купуват изкуствена трева тези дни - за дворовете. Еbay отчита с 16 процента повече поръчки в сравнение с 2017 г. 

Въобще целият бизнес на Острова върви тези дни. Хладилниците също се продавали повече. Но там е работата, че Световното свършва и вече няма време за презареждане с нова стока. Който е бил предвидлив да набави достатъчно, толкова по-добре.

И все пак, ако Англия стигне до финала и стане световен шампион, еуфорията ще продължи още известно време, завършва анализът на Би Би Си. Например с продукти, имитиращи купата. Почти като в края на клипа на втората версия на "Трите лъва" - от 1998 г., когато Франк Скинър хваща пъпеш и пъха ръката си в яйчен крем, за да имитира формата на трофея.

А ето няколко доказателства за футболната лудост, обхванала Англия

Пост на Елтън Джон в инстаграм.
Спирката на метрото има ново име.
Популярният Пиърс Морган (луд фен на "Арсенал") и Сузана Рийд в предаването "Добро утро, Британия" по канала ITV тази сутрин.
Без думи...

 

 

Достигането до полуфинал на Световното в Русия от националния отбор на Англия буквално подлуди и без това лудите по играта британци. Животът излезе от нормалния си ритъм, а кой знае какво ще стане, ако отборът на Гарет Саутгейт победи днес Хърватия и се класира на финала срещу Франция в неделя.

Но и без това да се случи победите по руските терени помагат на британската икономика, сочи анализ на Би Би Си. Търговията отчита 2,3 процента ръст спрямо миналата година. Домакинствата пък харчат с 5 процента повече. И то, както ще се уверите по-долу, не само за бира в пъба или храна за пред телевизора у дома.

Ето пет доказателства за психозата, водеща до по-добри бизнес резултати:

1. Да си направиш победна татуировка

Кейси Бърд, която работи в студио в Манчестър, се хвали с добри приходи по време на световното. Хората си татуират логото на Футболната асоциация с трите лъва, надписът Come On England, нашумялото отново след 20 години It's coming home, лицата на Хари Кейн, Хари Магуайър, Джордан Пикфорд, Джеси Лингард, на треньора Гарет Саутгейт...

Тя предрича ескалация, ако Англия спечели тази вечер и в неделя. 

"Във Великобритания трябва да си трезвен, за да си направиш татуировка. Така че не мисля, че някой ще дойде в неделя сутринта", казва Кейси.

Кроячът на килими Джейми Ричардсън не може да чака. Вече си е направил татус с изображение на световната купа и надписа England 2018 World Cup Winners. Дан Уелч от Лутън е поискал на крака му да бъдат изписани имената на всички национали от отбора.

2. Да се облечеш като треньора

"Амазон" отчита огромно търсене на маски с изображението на Гарет Саутгейт. 

Големият хит тези дни обаче е да носиш официална жилетка, досущ като новия национален герой Саутгейт. Костюмите на английските национали са на популярната и в България фирма Marks & Spencer. Тя отбелязва увеличение на продажбите на жилетки с цели 35 процента.

Този артикул се търси много и в Ebay, откъдето доволно потриват ръце. Съобразителни търговци вече продават обикновени тениски, на които изображението отпред е... жилетка.

Медиите и социалните мрежи подеха кампания, наречена "Сряда на жилетката" (заради днешния полуфинал). В момента това е може би най-популярният хаштаг на британски профили в социалните мрежи, заедно с Come On England и It's comimg home.

3. Да си купиш телевизор

Или поне монитор. Всичко що изобразява картина се харчи тези дни! Продажбата на телевизори има ръст от 40 на сто спрямо същия период на 2017 г. Големите приемници - над 55 инча, вървят с 33 процента по-добре в сравнение с 2016-а, когато беше европейското във Франция.

4. "Футболът се идва у дома"

Клуб Z още в понеделник ви разказа историята на песента, която се казва "Трите лъва" и в която натрапчиво се повтаря It's coming home, It's coming home, It's coming, football's coming home...

Тя беше написана преди повече от 22 години, за да бъде химн на Евро '96 в Англия. Тогава оглави британския чарт. В неделя го изкатери отново. Не можете да видите често хора, които не са били родени, когато дадено парче е било хит, да го пеят неуморно и с пълни гърла. "Трите лъва" се върна в класацията под номер 24 след победата над Колумбия. А след успеха срещу Швеция качи върха.

Жалко, че вече не сме в ерата на компакт дисковете и плочите. Авторът Йън Броуди от групата "Лайтинг сийдс" и неговите партньори в проекта Дейвид Бедъл и Франк Скинър (и двамата са комедийни актьори тв звезди) щяха да станат милионери за няколко дни. А може и да са.

"Спотифай" казва, че песента е прослушана над 1 милион пъти в събота. Два пъти повече, отколкото след срещата с Колумбия на осминафинала. 

"Само може да са гадае какво ще стане, ако Англия победи Хърватия", казва говорител на музикалната платформа.

В пъти са скочили преглежданията и в youtube.

5. Изкуствена трева

Англичаните си купуват изкуствена трева тези дни - за дворовете. Еbay отчита с 16 процента повече поръчки в сравнение с 2017 г. 

Въобще целият бизнес на Острова върви тези дни. Хладилниците също се продавали повече. Но там е работата, че Световното свършва и вече няма време за презареждане с нова стока. Който е бил предвидлив да набави достатъчно, толкова по-добре.

И все пак, ако Англия стигне до финала и стане световен шампион, еуфорията ще продължи още известно време, завършва анализът на Би Би Си. Например с продукти, имитиращи купата. Почти като в края на клипа на втората версия на "Трите лъва" - от 1998 г., когато Франк Скинър хваща пъпеш и пъха ръката си в яйчен крем, за да имитира формата на трофея.

А ето няколко доказателства за футболната лудост, обхванала Англия

Пост на Елтън Джон в инстаграм.
Спирката на метрото има ново име.
Популярният Пиърс Морган (луд фен на "Арсенал") и Сузана Рийд в предаването "Добро утро, Британия" по канала ITV тази сутрин.
Без думи...

 

Коментари

Най

Следвайте ни

 
 

Още по темата

Още от категорията