Феновете на тима по американски футбол "Кливланд Браунс" видяха първата победа на любимците си в Националната лига на САЩ (НФЛ) от 2016 г. - или след 635 дни. А някои от тях пиха и безплатна бира по случая.

Миналата нощ "Браунс" спечели с 21:17 срещу "Ню Йорк Джетс", след като изоставаше с 0:14 в двубой от третия кръг на новия сезон в НФЛ. Така "Кливланд" най-сетне спечели, през 2017 г. отборът записа 16 поражения в редовния сезон. Последният успех бе факт в края на 2016-а, когато президент още беше Барак Обама.

След жадуваната победа церемониално бяха разпечатани хладилни ракли в над 10 бара в Кливланд, щата Охайо, и посетителите получиха безплатно бира "Бъд лайт" на "Бъдуйзер", която е сред спонсорите на НФЛ. Условието бе да си присъствал в заведението по време на мача.

Във всяка охладителна витрина е имало по минимум 200 кена.

Бирата беше затворена преди 37 дни - още преди началото на шампионата, и тогава бе обявено, че "ембаргото" ще падне при победа на "Браунс". От "Бъдуайзер" обявиха пред спортната телевизия ESPN, че скоро възнамерявали да подменят поставените през август кенчета с такива с по-прясна напитка. Трайността на вече отворените е била до 29 ноември.

"Наздраве, Кливланд, дили-дили! Това няма да е единствената ни победа този сезон", обяви новият лидер на "Браунс" Бейкър Мейфийлд, който има основна заслуга за обрата.

"Дили-дили" не означава нищо, то е нещо като "наздраве" - думичката е от реклами на "Бъдуйзер" от 2017 г. насам. Клипчетата са тематични и пренасят зрителя в средновековен дворец, в който животът шеговито се върти около пиенето на бира "Бъдуайзер" с наздравицата "дили-дили".