Ad Config - Website header

 

Article_top

Порше (Porsche) окончателно се отказва от дизела и така ще стане първият германски производител на автомобили, решил се на тази стъпка, обяви директорът Оливер Блуме, цитиран от Франс прес.

"Повече няма да има дизел при Порше", заяви Блуме, цитиран в неделното издание на в. "Билд".

Той добави, че иска да се съсредоточи върху бензиновите и хибридните двигатели, а от 2019 г. - върху автомобилите с изцяло електрически мотори.

"Никога не сме изобретявали и произвеждали сами дизелови двигатели, но имиджът на Порше все пак пострада. Кризата с дизела ни донесе много главоболия", заяви Блуме. 

"Смятам, че модерните дизелови мотори остават атрактивни и щадящи околната среда. Те имат още бъдеще и голямо значение за автомобилната индустрия", добави той.

Три години след избухването на скандал с манипулираните емисии от дизеловите двигатели компанията майка Фолксваген (Volkswagen) делът на новите автомобили с дизелови двигатели в Германия спадна от 46 на 33 процента. Дизеловите коли са заплашени да бъдат забранени от редица германски града заради замърсяването, което причиняват. 

 

Порше (Porsche) окончателно се отказва от дизела и така ще стане първият германски производител на автомобили, решил се на тази стъпка, обяви директорът Оливер Блуме, цитиран от Франс прес.

"Повече няма да има дизел при Порше", заяви Блуме, цитиран в неделното издание на в. "Билд".

Той добави, че иска да се съсредоточи върху бензиновите и хибридните двигатели, а от 2019 г. - върху автомобилите с изцяло електрически мотори.

"Никога не сме изобретявали и произвеждали сами дизелови двигатели, но имиджът на Порше все пак пострада. Кризата с дизела ни донесе много главоболия", заяви Блуме. 

"Смятам, че модерните дизелови мотори остават атрактивни и щадящи околната среда. Те имат още бъдеще и голямо значение за автомобилната индустрия", добави той.

Три години след избухването на скандал с манипулираните емисии от дизеловите двигатели компанията майка Фолксваген (Volkswagen) делът на новите автомобили с дизелови двигатели в Германия спадна от 46 на 33 процента. Дизеловите коли са заплашени да бъдат забранени от редица германски града заради замърсяването, което причиняват. 

Коментари

Най

Следвайте ни

 
 

Още по темата

Още от категорията