Ad Config - Website header

 

Article_top

Facebook представи новите си безжични очила за виртуална реалност снощи, като планира да започне да ги доставя на клиентите си през пролетта, предадоха световните агенции.

Окюлъс куест (Oculus Quest) ще има сензорни контролери и не се нуждае от смартфон или връзка с персонален компютър, за да създава изкуствени светове, отбелязва Асошиейтед прес.

Цената на устройството е 399 долара - два пъти повече от по-слабото устройство Окюлъс гоу (Oculus Go), пуснато по-рано тази година. Цената обаче е същата като на Окюлъс рифт (Oculus Rift), които свързват потребителя с персонален компютър.

Компанията планира да пусне над 50 игри за новите си виртуални очила, допълва Ройтерс.

Фейсбук инвестира сериозно в хардуер за виртуална реалност с надеждата технологията, която предлага 360-градусова панорама или въображаеми светове, да се трансформира от нишов продукт в широко използвана платформа за игри, комуникации и бизнес приложения. 

Главният изпълнителен директор на Фейсбук Марк Зукърбърг се надява 1 милиард души да използват виртуалната реалност, но призна снощи, че Фейсбук все още е далеч от тази цел.

Гигантът в социалните мрежи купи Окюлъс през 2014 година за 3 милиарда долара.

БТА

 

Facebook представи новите си безжични очила за виртуална реалност снощи, като планира да започне да ги доставя на клиентите си през пролетта, предадоха световните агенции.

Окюлъс куест (Oculus Quest) ще има сензорни контролери и не се нуждае от смартфон или връзка с персонален компютър, за да създава изкуствени светове, отбелязва Асошиейтед прес.

Цената на устройството е 399 долара - два пъти повече от по-слабото устройство Окюлъс гоу (Oculus Go), пуснато по-рано тази година. Цената обаче е същата като на Окюлъс рифт (Oculus Rift), които свързват потребителя с персонален компютър.

Компанията планира да пусне над 50 игри за новите си виртуални очила, допълва Ройтерс.

Фейсбук инвестира сериозно в хардуер за виртуална реалност с надеждата технологията, която предлага 360-градусова панорама или въображаеми светове, да се трансформира от нишов продукт в широко използвана платформа за игри, комуникации и бизнес приложения. 

Главният изпълнителен директор на Фейсбук Марк Зукърбърг се надява 1 милиард души да използват виртуалната реалност, но призна снощи, че Фейсбук все още е далеч от тази цел.

Гигантът в социалните мрежи купи Окюлъс през 2014 година за 3 милиарда долара.

БТА

Коментари

Най

Следвайте ни

 
 

Още по темата

Още от категорията