Ad Config - Website header

 

Article_top

Компанията "Джи Пи Груп" се е отказала от обществена поръчка на Столична община, съобщи кметицата на София Йорданка Фандъкова.

Строителната фирма, проверявана от прокуратурата след журналистическо разследване, трябваше да ремонтира трамвайната линия 5, минаваща по столичния бул. "Цар Борис III". Офертата им е заедно с "РВП Илиенци" и е за 45,7 млн. лв. по оперативна програма "Региони в растеж".

Това е втора голяма обществена поръчка, от която компанията се отказва откакто премиерът Борисов поиска Агенция "Пътна инфраструктура" да намери как да ги извади от всички проекти с европейско и държавно финансиране. Миналата седмица те се отказаха от строежа на най-дългия тунел в България - "Железница", част от магистрала "Струма".

Това няма да забави строителството, обяви днес регионалната министърка Петя Аврамова.

"За тунел „Железница“ върви процедура и тя не е приключила. Има избран изпълнител и има обжалване в Комисията за защита на конкуренцията. След обявяването на отказа за сключване на договор на „Джи Пи Груп“, се удължава процедурата за избор на изпълнител", заяви тя.

За софийските трамваи обаче процедурата няма да бъде рестартирана, а най-вероятно ще се избере кандидатът, класиран на второ място, каза Фандъкова.

"Процедурата все още не е приключила, като няма подписан договор", обясни тя.

Това е обединението "София инфраструктура 2018", в която влизат "Марко Обра публика" АД и "Интегрирани строителни системи".

Дали серията откази от големи поръчки ще продължи, предстои да видим. "Джи Пи Груп" имат да завършват ремонта на "Графа", кандидатствали са и по големи търгове като газовата връзка с Гърция, магистрала "Хемус", пътя до Калотина, Южната дъга на софийското околовръстно, и други.

 
Снимка БГНЕС

Компанията "Джи Пи Груп" се е отказала от обществена поръчка на Столична община, съобщи кметицата на София Йорданка Фандъкова.

Строителната фирма, проверявана от прокуратурата след журналистическо разследване, трябваше да ремонтира трамвайната линия 5, минаваща по столичния бул. "Цар Борис III". Офертата им е заедно с "РВП Илиенци" и е за 45,7 млн. лв. по оперативна програма "Региони в растеж".

Това е втора голяма обществена поръчка, от която компанията се отказва откакто премиерът Борисов поиска Агенция "Пътна инфраструктура" да намери как да ги извади от всички проекти с европейско и държавно финансиране. Миналата седмица те се отказаха от строежа на най-дългия тунел в България - "Железница", част от магистрала "Струма".

Това няма да забави строителството, обяви днес регионалната министърка Петя Аврамова.

"За тунел „Железница“ върви процедура и тя не е приключила. Има избран изпълнител и има обжалване в Комисията за защита на конкуренцията. След обявяването на отказа за сключване на договор на „Джи Пи Груп“, се удължава процедурата за избор на изпълнител", заяви тя.

За софийските трамваи обаче процедурата няма да бъде рестартирана, а най-вероятно ще се избере кандидатът, класиран на второ място, каза Фандъкова.

"Процедурата все още не е приключила, като няма подписан договор", обясни тя.

Това е обединението "София инфраструктура 2018", в която влизат "Марко Обра публика" АД и "Интегрирани строителни системи".

Дали серията откази от големи поръчки ще продължи, предстои да видим. "Джи Пи Груп" имат да завършват ремонта на "Графа", кандидатствали са и по големи търгове като газовата връзка с Гърция, магистрала "Хемус", пътя до Калотина, Южната дъга на софийското околовръстно, и други.

Коментари

Най

Следвайте ни

 
 

Още по темата

Още от категорията