Ad Config - Website header

 

Article_top

Днес бе публикувано постановлението на Министерски съвет за създаване на Държавна агенция за пътна безопасност.

За подобно мегазвено се заговори след катастрофата с автобус в Своге, вследствие на която загинаха 20 души.

Правителството очаква новото звено да подобри координацията в политиките за пътна безопасност с всеобхватен анализ, пишат оттам.

В състава на агенцията ще влязат представители на десет министерства, прокуратурата, агенция "Пътна инфраструктура" и други ведомства. Първоначалният персонал на агенцията ще бъде 39 души.

"Със създаването на агенцията се цели отстраняване на основните недостатъци на досегашния модел на провеждане на политиката по пътна безопасност, а именно недостатъчно взаимодействие и координация между институциите, недостатъчна синхронизация на данните и липса на системен анализ на причините за пътнотранспортните произшествия и ефекта от въведените мерки, недостатъчно взаимодействие с обществото, бизнеса и научните среди. 

Структурирането на агенцията ще бъде извършено с компенсирани промени в рамките на общата численост на администрацията", твърди се от правителството.

Цялото постановление на МС може да видите тук.

Всъщност и към момента съществува Държавно-обществената консултативна комисия по проблемите на безопасността на движението към МС, създадена през 2003 г.

 

Днес бе публикувано постановлението на Министерски съвет за създаване на Държавна агенция за пътна безопасност.

За подобно мегазвено се заговори след катастрофата с автобус в Своге, вследствие на която загинаха 20 души.

Правителството очаква новото звено да подобри координацията в политиките за пътна безопасност с всеобхватен анализ, пишат оттам.

В състава на агенцията ще влязат представители на десет министерства, прокуратурата, агенция "Пътна инфраструктура" и други ведомства. Първоначалният персонал на агенцията ще бъде 39 души.

"Със създаването на агенцията се цели отстраняване на основните недостатъци на досегашния модел на провеждане на политиката по пътна безопасност, а именно недостатъчно взаимодействие и координация между институциите, недостатъчна синхронизация на данните и липса на системен анализ на причините за пътнотранспортните произшествия и ефекта от въведените мерки, недостатъчно взаимодействие с обществото, бизнеса и научните среди. 

Структурирането на агенцията ще бъде извършено с компенсирани промени в рамките на общата численост на администрацията", твърди се от правителството.

Цялото постановление на МС може да видите тук.

Всъщност и към момента съществува Държавно-обществената консултативна комисия по проблемите на безопасността на движението към МС, създадена през 2003 г.

Коментари

i l's picture
i l
ivanll

Редовно хора карат в лентите

Редовно хора карат в лентите за аварийно спиране, минават на червено, не пускат пешеходци, карат с превишена скорост. Аз си карам на лимита и от всякъде ме освиркват, като спра на пешеходна пътека ме изпреварват с мръсна газ. Тия хора явно няма кой да ги глоби, КАТ никаква работа не върши. Само събира рушвети. Докато не пуснат примамки за тестване на работата на КАТ и да има ефективни присъди за бездействие и корупция няма как нещо да се промени. Аз вече на пътя се чувствам като идиот, щото явно вече всички си мислят че правилата са за гейовете.

Най

Следвайте ни

 
 

Още по темата

Още от категорията