Ad Config - Website header

 

Article_top

Качествената безплатна информация ще остане в историята, заяви в интервю за Франс прес Ив Уилямс, един от основателите на "Туитър" и създател на платформата "Медиум".

"Несъмнено ще има винаги неограничена и безплатна информация, често на добро ниво, но ще има възможност и да се плаща за повече качество", каза Уилямс, който участва във форум, посветен на интернет в Лисабон, цитиран от БТА.

Той отбеляза, че така е станало с телевизията, музиката и видеоигрите, които "преминаха от модел, основаващ се единствено на рекламата, към платени модели". Това, по думите му, ги е направило по-качествени. Уилямс смята, че когато потребителите плащат на медиите директно, вместо това да правят рекламодателите, ще се повиши качеството на предлаганата информация.

"Огромната част от медиите в интернет са финансирани от реклама: вие продавате аудитория, а не съдържание. Ако привлечете внимание, печелите пари, ако привлечете повече внимание с по-малко разходи, вие трупате повече печалби", каза той.

Уилямс признава, че медиите винаги са функционирали по този начин, но не и в такава степен, както е сега. Според него пикът на това явление е масовото произвеждане на "фалшиви новини".

Интернет предприемачът каза, че с онлайн търговията и с дигиталната реклама рекламодателите предпочитат да привлекат вниманието на точно определени аудитории във фейсбук и гугъл, а не да рекламират продуктите си в списания и по телевизията.

"Тази система елиминира всякаква форма на възнаграждение за качеството на съдържанието", заяви Уилямс и добави, че това го е накарало в "Медиум" да се концентрира върху модела, в който потребителят плаща, за да получи съдържание. 

 

Качествената безплатна информация ще остане в историята, заяви в интервю за Франс прес Ив Уилямс, един от основателите на "Туитър" и създател на платформата "Медиум".

"Несъмнено ще има винаги неограничена и безплатна информация, често на добро ниво, но ще има възможност и да се плаща за повече качество", каза Уилямс, който участва във форум, посветен на интернет в Лисабон, цитиран от БТА.

Той отбеляза, че така е станало с телевизията, музиката и видеоигрите, които "преминаха от модел, основаващ се единствено на рекламата, към платени модели". Това, по думите му, ги е направило по-качествени. Уилямс смята, че когато потребителите плащат на медиите директно, вместо това да правят рекламодателите, ще се повиши качеството на предлаганата информация.

"Огромната част от медиите в интернет са финансирани от реклама: вие продавате аудитория, а не съдържание. Ако привлечете внимание, печелите пари, ако привлечете повече внимание с по-малко разходи, вие трупате повече печалби", каза той.

Уилямс признава, че медиите винаги са функционирали по този начин, но не и в такава степен, както е сега. Според него пикът на това явление е масовото произвеждане на "фалшиви новини".

Интернет предприемачът каза, че с онлайн търговията и с дигиталната реклама рекламодателите предпочитат да привлекат вниманието на точно определени аудитории във фейсбук и гугъл, а не да рекламират продуктите си в списания и по телевизията.

"Тази система елиминира всякаква форма на възнаграждение за качеството на съдържанието", заяви Уилямс и добави, че това го е накарало в "Медиум" да се концентрира върху модела, в който потребителят плаща, за да получи съдържание. 

Коментари

Най

Следвайте ни

 
 

Още по темата

Още от категорията